جوانان در ۶ شهر اروپایی در مخالفت با حصر به خیابانها آمدند

​​​​​​​اعضای جنبش جوانان انقلابی در ۶ شهر اروپایی به خیابانها آمدند و حصر اوجالان را محکوم کردند

در ادامه‌ی فعالیتها برای محکوم کردن حصر سنگین عبدالله اوجالان و پشتیبانی از اعتصاب کنندگان، اعضای جنبش جوانان انقلابی یک سلسله فعالیت دیگر را تدارک دیده و در ۶ شهر اروپایی به خیابانها آمدند.

 

بن

اعضای جنبش جوانان انقلابی در شهر بن آلمان برای جلب توجهه ها به اعتصاب غذای لیلا گوون که مدت ۷۰ روز است ادامه دارد، فعالیتی انجام دادند. در این فعالیت اعلام شد که جان اعتصاب کنندگان در خطر است.

 

بوخوم

در شهر بوخوم آلمان تجع اعتراضی برای جلب توجه ها به اعتصاب غذای فعالین انجام شد و جوانان اعلام کردند، برای پایان حصر باید فعالیتها بزرگتر و گسترده تر شود.

 

بیلفیلد

در شهر بیلفیلد آلمان با حضور جوانان اینترناسیونالیست یک اعتراض مدنی انجام شد.در این تجمع شعارهای "زنده باد رهبر آپو"و"زنده باد پ.ک.ک" گفته شد و از مقاومتگران حمایت شد.

 

دویسبورگ

جوانان در شهر دویسبورگ آلمان در مقابل ایستگاه ترن این شهر تجمع کردند و با سر دادن شعار"زنده باد رهبر آپو"، حصر را محکوم کردند.

 

بوردو

در شهر بوردوی فرانسه جوانان تجمع کردند و در میان شهروندان بروشوری در مورد اعتصاب غذاهای انجام شده پخش کردند. آنها اعلام کردند "آزادی رهبر آپو آزادی ماست و برای این هدف هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد".

 

مارسی

در شهر مارسی فرانسه جوانان به مدت ۳۵ دقیقه خیابان بیلد و ماین را بستند و شروع به شعار دادن کردند. جوانان سپس راهپیمایی کرده و با خواندن بیانیه‌ای به فعالیت خود پایان دادند.