حزب چپ آلمان: خواسته‌ی لیلا گووَن مطالبه‌ی ماست

​​​​​​​لایحه‌ی پیشنهادی مظلوم کوچ نامزد حزب چپ آلمان- دیه لینکه درباره‌ی اعتصابات غذا در کنگره این حزب قبول شد. حزب چپ آلمان "دیه لینکه" در قطعنامه‌ی پایانی کنگره اعلام کرد درخواست مقاومتگران، درخواست آنهاست.

حزب چپ آلمان "دیه لینکه" پیشاپیش انتخابات محلی و پارلمان ٢۶ مه کنگره‌ی آماده‌کاری خود را بست. کوچ که نامزد نمایندگی مجلس فدرال از حزب چپ است. در باره‌ی اعتصابات غذا لایحه‌ای تنظیم نمود و به کنگره ارائه داده بود.

 

مظلوم کوچ که در عین حال در مدیریت ایالتی حزب چپ جای می‌گیرد با اشاره‌ی به حصر علیه اوجالان و اعتصابات غذای نامحدود، اعضای شرکت کننده حزب چپ در کنگره را فراخواند از خواسته‌های کنشگران حمایت به عمل بیاورند. لایحه‌ی پیشنهادی کوچ مورد موافقت کنگره واقع گشت. این در حالی است پدر وی در میان کنشگران اعتصاب غذا قرار دارد.

 

پیام حمایت از زندانیان سیاسی

فلیکس پیتهان ریاست مشترک حزب چپ در ایلات برمن و جانی بارث مسئول بخش مالی این حزب در برمن برگت، سخنگوی برمن سولد نئوتشتاد و عضو رهبری برمن‌هاون در کنگره جای گرفته و در قطعنامه‌ی پایانی کنگره از کنش اعتصاب غذا حمایت به عمل آوردند.

 

*درخواست کنشگران اعتصاب غذا که با پیشاهنگی لیلا گوون علیه انزوای عبدالله اوجالان انجام می‌شود درخواست ما هم می‌باشد. وضعیت کنشگران بحرانی است. حزب چپ برای پایان یافتن حصر تلاش می‌نماید. حصر زندانیان سیاسی به ویژه حصر عبدالله اوجالان پایمال کردن آزادی و حقوق انسان هاست.

 

* حزب چپ برمن علاوه بر این درخواست، از اعضای پارلمان، روئسای مشترک شهرداری‌ها و زندانیان سیاسی که به طرزی ناحق و غیر قانونی زندانی شده‌اند حمایت می‌نماید. ما درخواست می‌نماییم که منتخبان و همچنین زندانیان سیاسی آزاد گردند.