دبیر شواری نگهبان سرنوشت مردم را به "امام زمان" حواله کرد

​​​​​​​همراه با افزایش نارضایتی‌های عمومی نسبت به عملکرد جمهوری اسلامی، دور تازه تحریم‌های آمریکا هم بر بار مشکلات رژیم اضافه شده است

رشد افسارگسیخته قیمت‌ها قدرت خرید خانوارهای جامعه را با چالش عمده‌ای در تامین مخارج معیشتی مواجه کرده است. قیمت اجناس و نیازمندی‌های روزانه مردم در بازار‌ها هر روز افزایش می‌یابد و دولت هم از کنترل و یا نظارت بر آن ناتوان مانده است. 

 

بنابر گزارش شاخص بهای کالاها و خدمات بانک مرکزی، شاخص کل قیمت‌ها در پایان مهر ماه سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته ٣٧ درصد افزایش یافته است. این رقم به معنی تورم ٣٧ درصدی نسبت به سال گذشته است.

 

در رابطه با رشد روزافزون قیمت‌ها، احمد جنتی دبیر شوران نگهبان روز گذشته طی سخنانی به اوضاع داخلی ایران پرداخته و مدعی شد که اوضاع "نسبتا آرام" است. وی نسبت به بی‌ثباتی بازار انتقاد کرد.

 

دبیر شورای نگهبان رژیم اینبار حل مشکلات و بحران‌ها را به کسی غیر از حاکمان جمهوری اسلامی ارجاع داد و گفت: این مشکلات و مسائل فقط با دست امام زمان حل می‌شود.

 

جنتی از بیان اینکه چگونه او و همکارانش در خلال چهل سال با سوءاستفاده از امام زمان و اعتقادات دینی، مردم را به چنین سرنوشت دردناکی روبرو کرده‌اند سخنی به میان نیاورده است.