ضرب و شتم بی‌رحمانه یک نوجوان توسط مأمور انتظامی در شهر لُر نشین روژهلات

تصاویری از شهر کامفیروز در روژهلات کردستان به دست آمده که نشان می‌دهد یک مأمور نیروی انتظامی یک نوجوان را به اتهام روزه خواری به شکل بی‌رحمانه‌ای کتک می‌زد و صورتش را خونین می‌کند. مردم به وحشیگری پلیس واکنش نشان می‌دهند.

نیروهای انتظامی که قرار بود از امنیت مردم دفاع کنند به عامل اصلی نا امنی‌ها در ایران بدل شده و نقش اراذل و اوباش حکومتی را بازی می‌کنند. تصاویری از شهر کامفیروز در روژهلات کردستان به دست آمده که نشان می‌دهد یک مأمور نیروی انتظامی یک نوجوان را به اتهام روزه خواری به شکل بی‌رحمانه‌ای کتک می‌زد و صورتش را خونین می‌کند. مردم به وحشیگری پلیس واکنش نشان می‌دهند.

این تصویر از ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور نیروی انتظامی در کامفیروز، یکی از شهرهای لُر نشین استان فارس ضبط شده است.

 

مأمور نیروی انتظامی علیرغم اعتراض مردم به ضرب و شتم ادامه می‌دهد.

 

گفته می‌شود که فرد مضروب یک نوجوان شانزده ساله است. او توان دفاع از خود را ندارد و صورتش غرق در خون است، اما مأموری که روی سینه او نشته است مدام به صورتش مشت می‌زند.

 

اتهام این نوجوان، روزه خواری در ماه رمضان عنوان شده. نیروی انتظامی در ایران با غیر مسلمانان و افرادی که روزه نمی‌گیرند همان کاری را می‌کند که داعش در عراق و سوریه انجام می‌داد.

 

یک زن که در محل حضور دارد اعتراض می‌کند و با فریاد می‌گوید که به چه حقی چنین می‌کنند. با افزایش تنش‌ها، صدای شلیک هوایی شنیده می‌شود.

 

منابع بومی می‌گویند در پی وحشیگری پلیس، مردم جلوی فرمانداری دست به تجمع زدند.