عنوانی مضحک و مرحله‌ تازه‌ی اشغالگری ترکها؛ «کریدور آشتی»!

دولت ترکیه برای اشغال روژاوا به هر حربه‌ای از جمله عناوینی که با ماهیت تاریخ آن متناقض است متوسل می‌شود. «کریدور آشتی» عنوان تازه رژیم سفاک ترکیه برای اشغالگری و حربه‌ای نو برای تداوم نسل‌کشی خلق‌های شمال و شرق سوریه است.

   عصر روز گذشته نشست شورای امنیت ملی ترکیه-م.گ.ک با ریاست دیکتاتور عصر طیب اردوغان برگزار شد و شش ساعت به درازا کشید.

هدف نسل‌کشی و قتل‌عام کردهاست

   پس از نشست م.گ.ک بیانیه‌ای چهار ماده‌ای منتشر شد که در سه ماده کردها را هدف قرار داده است.

   بیانیه تصریح می‌کند که حملات از داخل و خارج علیه کردها [که رژیم ترک آنانرا پ.ک.ک/پ.ی.د و ی.پ.گ] می‌نامد ادامه خواهند یافت.

   همچنین تأکید شده است که به اشغال جنوب کردستان ادامه می‌دهند. در این نشست به هلاکت رسیدن عضو ارشد میت در یکی از رستوران‌های هولیر مورد بحث قرار گرفته است.

​​​​​​​   بیانیه م.گ.ک از خارج شدن نام سیاستمداران کردستانی از لیست افراد تحت تعقیب پلیس بین‌الملل– اینترپل ابراز خشم کرده است. دولت ترکیه مدعی است که خارج کردن نام سیاسیون کرد از لیست قرمز اینترپل به اهداف این سازمان ضربه می‌زند!

​​​​​​​   همچنان که انتظار می‌رفت نشست م.گ.ک آشکارا از اشغال فدراسیون روژاوا/ شمال و شرق سوریه سخن گفته است. بنابر بیانیه رژیم استعمارگر ترکیه در لوای «امنیت مرزها» اقدام به تأسیس «کریدور آشتی» می‌کند.

​​​​​​​   رژیم ترک پیش از این در جنایت‌های ضدبشری مکررا اصطلاحات تناقض‌آمیز را بکار گرفته است. دولت ترک به جنایت‌ جنگی و غارت عفرین عنوان مضحک «شاخه زیتون» داده بود.