مبارزان اینترناسیونالیست در روژاوا برای محافظت از انقلاب فراخوان دادند

جوانان اینترناسیونالیست در روژاوا که مشغول فعالیتهای انسانی هستند برای محافظت از انقلاب روژاوا فراخوان دادند. آنها گفتند، "با دفاع از روژاوا ما نه تنها از خلق و انقلاب بلکه از امید به جهانی نو محافظت می‌کنیم."

جوانان اینترناسیونالیست هم با بیانیه و هم بوسیله‌ی پیامی ویدیویی برای دفاع از انقلاب روژاوا فراخوان دادند.

در بیانیه‌ی آنها به راهپیمایی که در دوم نوامبر در سرتاسر جهان علیه اشغالگری دولت ترکیه انجام شد، اشاره شده و خاطرنشان نمودند که اینها به شور و هیجان و امیدی بزرگ برای مقاومت تبدیل شده است. 

همچنین آنها اعلام کردند که فعالیتهایی که در سرتاسر جهان انجام می‌شوند نشان می‌دهند که آنها تنها نیستند و به همه حامیان روژاوا سلام فرستادند.

 در این بیانیه همچنین آمده است، "مقاومت، همچون انقلاب ما نیز هست، مقاومت می‌کنیم و امروز بیشتر از همیشه به پشتیبانی نیاز داریم. زمان انقلاب در مقابل پدرسالاری، دولت-ملت و کاپیتالیسم است. نمی‌توان منتظر کمک دولتهای دیگر بود. گفته می‌شود که کوردها غیر از کوهستانها دوستی ندارند، ما در دوم نوامبر دیدیم که این حقیقت ندارد. همبستگی بین المللی تاثیر بسزایی دارد. ما به عنوان رفقای اینترناسیونالیست در روژاوا بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیریم و اینگونه می‌خواهیم در جبهه‌های روژاوا مقاومت کنیم و مبارزات خود را  با هر شیوه‌ای ادامه دهیم چون ما می‌دانیم که همه‌ی مبارزات ما به هم وابسته و گره خورده است. امروز مبارزات ما در روژاوا است و ممکن است فردا در جای دیگری باشد. با محافظت از روژاوا ما نه تنها خلق و انقلاب را محافظت می‌کنیم بلکه این امید را که جهانی نو ممکن است را محافظت می‌کنیم."

در ادامه‌ی بیانیه همچنین آمده است، " دمکراسی پرچم ماست، اما نه دمکراسی پارلمانی که نیروهای غربی سعی در تحمیل آن بر تمامی جهانیان دارند. ما پرچم کومینها و مجالس دمکراسی خلق‌های منطقه را به اهتزاز درمی‌آوریم. به همین منظور ما از همه می‌خواهیم تا از این انقلاب حفاظت کنند و این منطقه را به سرچشمه‌ی مدرنیته‌ی دمکراتیک در جهان مبدل کنند."