مشخصات دو گریلای شهید در سرت منتشر شد

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ با صدور اطلاعیه‌ای مشخصات دو گریلای خود به نام‌های "ماهر ملاطیه" و "رزان گویی" را که در ١١ اکتبر در بخش دحه حومه سرت به کاروان شهدای راه آزادی کردستان ملحق شده‌اند اعلام کرد

ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام مشخصات دو گریلای شهید در عرصه دحه حومه سرت از مبارزات آنان تجلیل به عمل آورده است.

 

متن اطلاعیه به نقل از وبگاه ه.پ.گ:

"ساعت ١٧:٣٠ روز ١١ اکتبر دو تن از رفقای ما حین انجام وظایف سازمانی در عرصه چراف بخش دحه حومه سرت با نیروهای ویژه رژیم غاصب ترکیه روبرو شدند. حین درگیری رفقای ما با عناصر دشمن ضربه سهمگینی را به اشغالگران وارد کردند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است، رفقا ماهر و رزان تا آخرین گلوله به نبرد با دشمنان ادامه دادند و قهرمانانه به شهادت رسیدند.

 

مشخصات رفقای شهید به این شرح است:

   نام: سلچوک کوسه

   کد سازمانی: ماهر ملاطیه

   محل تولد: ملاطیه

   زمان و مکان شهادت: ١١ اکتبر ٢٠١٨/ سرت


   نام: مهمت پاکسوی

   کد سازمانی: رزان گویی

   محل تولد: شرنخ

   زمان و مکان شهادت: ١١ اکتبر ٢٠١٨/ سرت

 

ماهر ملاطیه

رفیق ماهر ملاطیه سال ١٩٨١ در بخش یازهان حومه ملاطیه در میان خانواده‌ای میهن‌دوست چشم بر جهان گشود. رفیق سال ٢٠٠۵ به نیروهای گریلای آزادی ملحق شد. رفیق ماهر با آگاهی انقلابی مبتنی بر فلسفه رهبر آپو و شخصت سوسیالیست به مثابه مبارزی خستگی‌ناپذیر جنبش آزادیخواهی کردستان به وظایف خود عمل کرد. در مدتی کوتاه مراحل سازمانی را فراگرفته و در وظایف متعدد انقلابی جای گرفت. رفیق ماهر با ویژگیهای شخصیتی صمیمی و صادق و دلگرم به نمونه‌ای برای دیگر رفقا مبدل شد و هر آن با روحیه جوانی مبارزه را ارتقا بخشید. رفیق ماهر برای حساب‌خواهی از دشمن به عرصه بوتان مهد عگید‌[ها] رفت و با پذیرش سمت فرماندهی در این عرصه به وظایف انقلابی عمل کرده است.

 

رزان گویی

رفیق رزان سال ١٩٨٨ در بخش قلابان حومه شرنخ چشم بر جهان گشود. در عنفوان جوانی واقعیت‌های دشمنان کردستان را درک کرده و سال ٢٠٠٨ برای مشارکت در صفوف گریلا به کوهستان‌های آزاد کردستان آمد. رفیق رزان سال ٢٠٠٩ در عرصه زاگرس حین انجام وظایف انقلابی به اسارت نظامیان رژیم غاصب جمهوری ترک درآمد. پس از رهایی از حبس دوباره به نیروهای گریلا ملحق شد. رفیق رزان با عملکردی درست، فعالانه و فداکارانه خود اصول سازمانی و آموزشی را در خود نهادینه کرد. رفیق رزان سپس برای تداوم مبارزه به عرصه بوتان مهد عگید[ها] رفت.

 

از رفقایمان 'رزان' و 'ماهر' که با رنج، فداکاری و جسارت خود به راهروان عگید[ها]، اردال[ها]، عادل[ها] و چیچک[ها] مبدل شده‌اند با احترام یاد می‌کنیم، سوگند تحقق آرمان‌های آنان را تجدید می‌کنیم و رهبری آزاد و کردستان آزاد را مسجل نماییم، پیمان می‌بندیم مبارزه را به پیروزی برسانیم."