مشخصات چهار گریلای شهید اعلام شد

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق اسامی چهار گریلا را که زمان جداگانه در عرصه خاکورک به شهادت رسیده‌اند منتشر کرد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق اسامی چهار گریلا را که زمان جداگانه در عرصه خاکورک به شهادت رسیده‌اند منتشر کرد

 

ه.پ.گ اعلام کرد که چهار گریلا و یک میهن‌دوست در ١٣ نوامبر ٢٠١٧ و ٢٨ ژوئن ٢٠١٨ در پی افشای محل فعالیت آنان از سوی یک جاسوس رژیم ترک به نام ارول تکین به ‌شهادت رسیده‌اند.

 

در اطلاعیه آمده است:

"روز ٢٧ اکتبر در گزارشی اعلام کردیم که جاسوس رژیم ترک به نام ارول تکین که در شهادت رفقا در عرصه‌‌های شمذینان و خاکورک دست داشته و با دشمن کار می‌کرده است به جزای اعمال خود رسید. ما قبلا به اطلاع افکار عمومی رساندیم که در سه مورد این عنصر مسبب شهادت چهار رفیق و یک میهن‌دوست شده است. انتشار اسامی رفقای شهید و میهن‌دوستمان به دلیل مراحل تحقیقات با تأخیر مواجه شد. اکنون با پایان تحقیقات مشخصات رفقای شهید را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم.

 

در اولین رویداد روز ١٣ نوامبر ٢٠١٧ / ٢٢ آبان ١٣٩۶ هر کدام از رفقا "ایرش" و رفیق میهن‌دوست "امدات درویش" اهل روستای برمزه به ‌شهادت رسیدند.

 

دومین رویداد در ٢٨ ژوئن ٢٠١٨ / ٧ تیر ١٣٩٧ در عرصه سیدکان جنوب کردستان روی داد، هر کدام از رفقا "حمزه"، "بوتان" و "رستم" به شهادت رسیدند.

مشخصات رفقای شهید

   نام: فهد بوزان

   کد سازمانی: ایرش آندوک

   محل تولد: رقا

   زمان و مکان شهادت: ١٣ نوامبر ٢٠١٧/ خاکورک


   نام: احمد تاشچی

   کد سازمانی: حمزه تکوشین باز

   محل تولد: سرت

   زمان و مکان شهادت: ٢٨ ژوئن ٢٠١٨/ خاکورک


   نام: سرکان اوزدمیر

   کد سازمانی: بوتان فراشین

   محل تولد: مرسین

   زمان و مکان شهادت: ٢٨ ژوئن ٢٠١٨/ خاکورک


   نام: بارش گورن

   کد سازمانی: رستم جودی

   محل تولد: وان

   زمان و مکان شهادت: ٢٨ ژوئن ٢٠١٨/ خاکورک

 

از رفقایی که در هر دو رویداد به شهادت رسیده‌اند با احترام یاد می‌کنیم و پیمان می‌بندیم که پرچم آزدیخواهی آنان را همیشه در اهتزاز نگه خواهیم داشت. اعلام می‌کنیم تمام آنانی که در شهادت رفقای ما دست داشته باشند به سزای عمل خود می‌رسند. یکبار دیگر از خلق خود می‌خواهیم که علیه سیاست‌های دشمن برای پراکندن تخم خیانت در میان خلق ما هشیارانه عمل کرده و واکنش نشان دهند."