نیروهای آزادیبخش عفرین ضربات سنگینی به تبهکاران ترکیه وارد کردند

​​​​​​​نیروهای آزادیبخش عفرین سلسله عملیاتی را بر ضد تبهکاران اشغالگر رژیم ترکیه وارد کردند و حداقل ۵ تبهکار را کشتند

نیروهای آزادیبخش عفرین بیانیه‌ای منتشر کرده و اعلام کردند، ۱۵ و ۱۶ دسامبر/۲۵ و ٢۶ دی در منطقه‌ی شیراوا و شرای عفرین بر ضد نیروهای تبهکار فرقه‌ی حمزه، فرقه‌ی ۲۳ و جبهة الشامیة که وابسته‌ی دولت اشغالگر ترکیه هستند چندین عملیات انجام دادند. در نتیجه‌ی این سلسله عملیات حداقل ۵ تبهکار دولت ترکیه کشته شدند.

 

بیانیه‌ی نیروهای آزادیبخش عفرین:

مبارزان ما عملیات خود بر ضد ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آنها در عفرین و اطراف آن را ادامه می‌دهند. در این چهارچوب در تاریخ ۱۵ و ۱۶ دسامبر/ ۲۵ و ۲۶ دی در داخل شهر عفرین و مناطق شیراوا و شرا ۳ عملیات موثر بر ضد اشغالگران انجام شد و ۵ تبهکار کشته شدند.

 

همچنین در تاریخ ۱۵ دسامبر/۲۵ دی مبارزین ما در محله‌ی محمودیه عفرین عملیاتی را برای نابودسازی یک خودروی نظام تبهکاران فرقه الحمزة انجام دادند. در این عملیات یک تبهکار کشته و ۳ تن زخمی شدند.

 

در تاریخ ۱۶ دسامبر /۲۶ دی مبارزین ما در مسیر روستای باسوفانه منطقه‌ی شیراوا برای نابودسازی یک خودروی تبهکاران که تعدادی از تبهکاران فرقه الحمزة و فرقه‌ی ۲۳ سوار بر آن بودند، عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ۳ تبهکار کشته شدند که نام یکی از آنها احمد راغب چلویه است.

 

در تاریخ ۱۶ دسامبر/۲۶ دی مبارزین ما در روستای مالکیه‌ی منطقه‌ی شرا با نشانه‌گیری یک تبهکار را به هلاکت رساندند.