نیروهای مدافع خلق: ٩ اشغالگر در جولمرگ و شرنخ کشته شدند

در عملیات‌های نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار علیه نظامیان ترکیه در استان‌های جولمرگ و شرنخ دست‌کم ٩ اشغالگر از پای درآمدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در رابطه با عملیات‌های نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

در جولمرگ ٢ اشغالگر کشته و ۴ اشغالگر زخمی شدند

"بامداد روز ٢۶ ژوئیه ارتش اشغالگر ترکیه با کمک مزدوران محلی عملیاتی اشغالگرانه را در منطقه ستونا در بخش چلی استان جولمرگ آغاز کرد. این تحرکات به جنگ میان نیروهای ما و اشغالگر انجامد. در این جنگ ٢ اشغالگر کشته و ۴ اشغالگر زخمی شدند. رفقای ما به نام‌های «دلیل» و «شروان» قهرمانانه در برابر اشغالگران جنگیده و به شهادت رسیدند.

عملیات گریلایی در تپه کوردینه ارتفاعات چلی

نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا ساعت ١٨:٠٠ روز ١١ آگوست علیه ارتش اشغالگر ترک در تپه کوردینه ارتفاعات چلی استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. مواضع و استحکامات دشمن در این عملیات هدف ضربات مهلک نیروهای ما قرار گرفت. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست.

یک نظامی در تپه خرَگُل کشته شد

در چارچوب کارزار نیروهای جنبش متحد انقلابی خلق‌ها روز ١٢ آگوست در تپه خرگُل در ارتفاعات چلی استان جولمرگ عملیاتی گریلایی به انجام رسید. در این عملیات مواضع دشمن هدف قرار گرفت. یک سنگر منهدم و یک نظامی کشته شد.

عملیات علیه یگان دشمن در کوهستان جودی؛ ۶ اشغالگر کشته شدند

ساعت ١٩ روز ١١ آگوست نیروهای ما علیه یگان ارتش اشغالگر ترک در منطقه کره عینکا از توابع منطقه کوهستان جودی در استان شرنخ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات که از فاصله‌ای نزدیک صورت گرفت اشغالگران هدف قرار داده شدند. ۶ نظامی کشته شدند و یک نظامی دیگر زخمی گردید. این عملیات در گرامیداشت کارزار ١۵ آگوست به انجام رسید.

دو گریلا در نتیجه بمباران وان به شهادت رسیدند

ساعت ٢ اوایل بامداد روز ١١ آگوست ارتش اشغالگر ترک منتقه اکتو خلیلا در بخش شاخی استان وان عملیاتی اشغالگرانه را آغاز کرد. ارتش اشغالگر ترکیه تا صبح آنروز منطقه را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرد. در این حملات دو رفیقمان به نام‌های «دستان» و «رِبَر» به شهادت رسیدند."