٢١ ارتشی اشغالگر ترکیه در سرحد و گارزان کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در عرصه‌های سرحد و گارزان نظامیان رژیم اشغالگر ترک را هدف قرار دادند. در این عملیات پیروزمندانه کشته شدن ٢١ اشغالگر قطعی شده است.

   مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان – ه.پ.گ در تازه‌ترین گزارش خود از تداوم عملیات گریلایی در باکور کوردستان خبر داده است.

   در این گزارش آمده است که نیروهای گریلا ساعت ١٠ و نیم و ١۵:٢٠ روز ١٩ اکتبر /٢٧ مهرماه به خوروهای راهسازی ارتش ترک در ارتفاعات پارتیزان حمله کرده و به دو بیل مکانیکی خسارت جدی وارد کردند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست.

   همچنین ساعت ٧:۵٠ روز گذشته (٢٠ اکتبر/ ٢٨ مهر) مواضع دشمن در این منطقه یکبار دیگر هدف حمله نیروهای گریلا واقع شده و ضربات سهمگینی بر سنگرها و برجک‌های اشغالگران وارد گشته است. ه.پ.گ می‌گوید که تعداد تلفات دشمن در این حمله محرز نشده است.

   ساعت ٩:۴٠ همین روز نیروهای گریلا یگان ارتش اشغالگر ترک در تپه خرَگُل واقع در بخش چَلی از توابع جولمرگ را هدف قرار داه‌اند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در این حمله هم معلوم نشده است.

   همچنین ساعت ٨:٣٠ همین روز نیروهای گریلا در ادامه کارزار پیروزی انقلابی در ایالت سرحد خودرو زرهی آماروک و خودرو نفربر کرپی را در نزدیکی پایگاه ودات اُزکایا واقع در بخش بازید استان آگری را از سه جهت هدف حمله قرار دادند. در این عملیات پیروزمندانه هر دو خودرو به تمامی منهدم شدند و به یک دستگاه تانک هم آسیب جدی وارد شد. در این عملیات کشته شدن ١٨ ارتشی دشمن قطعی شده است. نیروهای گریلا پس از این حمله در سلامتی کامل به محل انجام وظایف انقلابی خویش مراجعه کردند.

   ه.پ.گ در ادامه از تحرکات گسترده ارتش ترک از ساعت ٨ و نیم روز ٢٠ اکتبر در منطقه شهید مزگین شهر بدلیس خبر داده و می‌گوید که ساعت ۶ صبح امروز (٢١ اکتبر) میان نیروهای آنان و اشغالگران درگیری روی داده است. در این درگیری ٣ ارتشی دشمن کشته و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند. اشغالگران پس از این ضربه مهلک مجبور به عقب‌نشینی از منطقه شدند.