پژاک: خلقمان به رسانه‌های جنگ ویژه رژیم ایران اعتماد نکنند

لازم است خلقمان در مقابل رفتارهای رژیم هشیارانه عمل نماید، تا به شیوه‌‌ای رسمی این موضوع از سوی حزب تأیید نگردد به هیچ عنوانی به رسانه‌ها و مراکز جنگ ویژه رژیم ایران اعتماد نکند.

حزب حیات آزاد کوردستان در مورد رویداد روز ٢۵ شهریور/ ۴ مهر در نزدیکی روستای چوارگا منطقه مکریان اطلاعیه‌ای منتشر کرد. متن اطلاعیه پژاک به این شرح است:

"بنابر گزارش‌های کسب شده در روز ٢۵ شهریور سال جاری در مابین شهرهای مهاباد و سردشت در نزدیی روستای چوارگا وقایعی روی داده‌اند که هنوز در مورد چگونگی وقوع و نتایج آن اطلاعات صحیح و موثقی در دست نیست. شایان ذکر است که از زمان وقوع این رویداد تاکنون از یکی از یگان‌هایمان اطلاع نداریم و علی‌رغم تمامی تلاش‌ها و تحقیقات این موضوع در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. همچنین باید یادآور شد از روز واقعه دو نفر از ساکنان منطقه ناپدید شده و از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نیست. حتی محرز نیست که این دو رویداد با همدیگر مربوط می‌باشند یا نه. ما همچون حزب حیات آزاد کوردستان تحقیق در این زمینه را ادامه می‌دهیم و در صورت کسب هر خبر تازه‌ای خلقمان را در جریان چند و چون آن قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است رسانه‌ها و مراکز وابسته به رژیم اشغالگر ایران در چارچوب جنگ ویژه در این منطقه، همچنان رویدادها را مبهم، غیرواضح و گمراه‌‌کننده می‌گردانند. هدف آنان دستیابی به اهداف پلیدشان است. از اینرو لازم است خلقمان در مقابل رفتارهای رژیم هشیارانه عمل نماید، تا به شیوه‌‌ای رسمی این موضوع از سوی حزب تأیید نگردد به هیچ عنوانی به رسانه‌ها و مراکز جنگ ویژه رژیم ایران اعتماد نکند."