کردهای چهار شهر فرانسه در محکومیت حصر به خیابان‌ها ریختند

​​​​​​​کردهای ساکن در شهرهای ویلیریس لبل، مانتس لاژول، بورداوخ و مارسی در محکومیت حصر عبدالله اوجالان راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند

کردها شب گذشته در مرکز شهر ویلیریس لبل گردهم آمدند و با حمل پلاکارد بزرگی که روی آن عبارت "آزادی برای اوجالان" نوشته شده بود راهپیمایی خویش را آغآز کردند. شرکت کنندگان خواستار پایان حصر عبدالله اوجالان شدند و به اعتصاب‌گران غذا درود فرستادند. شرکت کنندگان بروشورهایی را در رابطه با حصر رهبر خلق کرد میان شهروندان توزیع کردند.

 

همچنین کردهای ساکن در شهر مانتل لژول با هدف پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان راهپیمایی کردند. کردها با سردادن شعار "لیلا کرامت ماست"و "آزادی برای اوجالان" تا میدان مرکزی شهر راهپیمایی کردند.

 

در شهر بروداوخ هم با همین هدف راهپیمایی برگزار شد. این فعالیت از سوی مرکز جوامع دمکراتیک کرد در اروپا سازماندهی شده بود.

 

شرکت کنندگان شعار "آزادی برای اوجالان" و "ما هم لیلا گوون هستیم" را سر دادند.

با هدف پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد کردهای ساکن در شهر مارسی هم روز گذشته راهپیمایی باشکوهی را برگزار کردند. در این راهپیمایی با لیلا گووَن اعلام همبستگی شد.

 

شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که عبارت "آزادی برای اوجالان" روی آنها نوشته شده بود خواستار پایان حصر اوجالان شدند.