فرماندهی ی.پ.گ: در مقابل زیاده‌خواهی‌های هیچ اشغالگری ساکت نخواهیم بود

اعلام می‌کنیم که موضعمان در برابر دولت اشغالگر ترکیه که تنها با زبان اشغالگری سیاست نموده و به حملات خویش ادامه می‌دهد پافشاری بر مقاومت است.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع خلق به مناسبت دومین سالروز حملات اشغالگرانه دولت ترکیه و تبهکارانش به عفرین بیانیه‌ای منتشر کرده و خاطرنشان کرده است که در برابر زیاده‌خواهی‌های هیچ کدام از اشغالگران سکوت نخواهد کرد.

در بیانیه آمده است:"دو سال از حمله اشغالگرانه دولت ترک و تبهکارانش با هدف اشغال عفرین می‌گذرد. در این منطقه بی‌حقوقی، رفتار غیرانسانی و تغییر دمگرافی جریان دارد. اشغالگری با عفرین آغاز شده و به اشغال گری‌سپی و سریکانی منجر شد، خلقمان و دیگر خلق‌های سوریه بدون هیچ مرزی قتلعام می‌شوند.

مشابه تغییر دمگرافی عفرین در گری سپی و سریکانی نیز وضع به همین منوال است

دولت اشغالگر ترک که تمام توانایی خود را صرف اشغالگری می‌كند با هدف ممانعت از پیشرفت‌های روژاوای کوردستان و شمال و شرق سوریه و نابودی زندگی مسالمت‌آمیز و آزادانه خلقمان به توطئه علیه خاک سوریه و روژاوا کوردستان دست زده و حملات اشغالگرانه خود را روز به روز افزایش می‌دهد. اشغالگری و تغییر دمگرافی امروز نیز همچنان ادامه دارد، مشابه تغییر دمگرافی عفرین در گری سپی و سریکانی نیز وضع به همین منوال است.

ی.پ.گ در ادامه بیانیه سکوت جامعه جهانی در قبال اشغالگری دولت ترکیه در عفرین را به شدت محکوم کرده است.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع خلق با تأکید بر اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌های هیچ اشغالگری سکوت نخواهند کرد می‌افزاید:"برای رهایی عفرین و خلقمان در حال مبارزه و مقاومتی بزرگ هستیم. اعلام می‌کنیم که موضعمان در برابر دولت اشغالگر ترکیه که تنها با زبان اشغالگری سیاست نموده و به حملات خویش ادامه می‌دهد پافشاری بر مقاومت است. همچون همیشه یادآوری می‌کنیم که از ارزشهای خلق و دستاوردهای انقلاب محافظت خواهیم کرد. به همین مناسبت یاد و خاطره شهیدان مقاومت دوران عفرین را گرامی می‌داریم و با آنان پیمان می‌بندیم که عفرین را آزاد نماییم. برای بازگشت خلقمان به خاک مقدسشان با تمامی توان خود به مبارزه ادامه خواهیم داد."