یوکسل کوچ از اعتصابگران غذای نامحدود در استراسبورگ به بیمارستان منتقل شد

​​​​​​​وضعیت سلامتی یوکسل کوچ رییس مشترک کنگره جامعه دمکراتیک کردها در اروپا عصر امروز رو به وخامت گذاشت و پس از دقایقی به بیمارستان منتقل شد

یوکسل کوچ همراه با ١٣ فعال مدنی و سیاستمدار کردستانی در استراسبورگ فرانسه در ۴٧مین روز اعتصاب غذا بسر می‌برد. وضعیت کوچ عصر امروز وخیم شد و از سوی تیم پزشکی به بیمارستان منتقل گردید.

 

یوکسل کوچ در بیمارستان تزریق سرم را نپذیرفت

تیم پزشکی فرانسوی پس از کنترل وضعیت کوچ وی را فوری به بیمارستان منتقل کردند. کوچ برای انجام معاینات به بیمارستان منتقل شده بود اما با تزریق سرم از سوی تیم پزشکی مخالفت کرد.

 

حال کوچ نگران‌کننده است

دکتر فخرالدین گلشن در رابطه با وضعیت جسمی این سیاستمدار کردستانی اعلام کرد که در روزهای گذشته حال عمومی کوچ نگران‌کننده است، زیرا طی روزهای گذشته دچار ضعف شدید شده و از درد فراوان در ناحیه سینه و شکم رنج می‌برد.

 

دکتر گلشن در ادامه خاطرنشان کرده است که احتمالا دلیل درد سینه و شکم یوکسل کوچ ناشی از حمله قلبی بوده باشد.

 

به گفته دکتر گلشن تیم پزشکان فرانسوی تصمیم گرفته‌اند که کوچ را به بیمارستان منتقل کنند و جزئیات بیشتر از وضعیت کوچ توسط تیم پزشکی بزودی اعلام خواهند کرد.

یوکسل کوچ (۵۵ ساله)، یکی از ١۴ سیاستمدار کردستانی است که از ۴٧ روز پیش در استراسبورگ فرانسه برای پایان دادن به حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند.