یگان انتقامی ی.پ.س: اعضای ما هلی‌کوپتر نظامی را در استانبول ساقط کردند

​​​​​​​تیم‌های انتقامی شهید چیاگر و شهید زریان در اطلاعیه‌ای می‌گوید هلی‌کوپتر نظامی‌ که روز ١١ فوریه/ ٢٢ بهمن در منطقه چکمه‌کوی استانبول سقوط کرده بود از سوی اعضای آنان صورت گرفته است، بنابر اطلاعیه این عملیات در محکومیت حصر اوجالان به انجام رسیده است

گروهی که خود را تیم‌های انتقامی شهید چیاگر و شهید زریان نامیده‌اند در اطلاعیه‌ای گفته‌اند که اعضای آنان هلی‌کوپتر نظامی ترکیه را در روز ١١ فوریه در محله کرازلی بخش چکمه‌کوی استانبول ساقط کرده‌اند.

 

در اطلاعیه آمده است: "با اثابت یک درُن به پروانه هلی‌کوپتر آنرا سرنگون کردیم. در نتیجه این عملیات دو درجه‌دار و دو خدمه کشته شدند. این عملیات را در همبستگی با مقاومت اعتصاب غذای و در محکومیت حصر رهبر آپو انجام دادیم."

 

مسئولین رژیم ترک مدعی شده بودند که هلی‌کوپتر در نتیجه حادثه واژگون شده و در جریان سقوط هلی‌کوپتر چهار نظامی شامل دو درجه دار به نام‌های اُمید اُزر و سمیح اُزجان و دو خدمه پرواز به نام‌های الیاس کایا و یاقوب آوشار مرده‌اند.

 

ی.پ.س در ادامه می‌افزاید که در عملیات تیم‌های انتقامی شهید خمگین و شهید فراشین در ماه فوریه؛ ١١ مغازه و کارگاه متعلق به آ.ک.پ و ٣ فروشگاه متعلق به دولت در شهر آمد به آتش کشیده شدند. همچنین یک مزدور آ.ک.پ به سزای عمل خود رسید و کشته شد.