اذعان دستگاه دروغ‌پراکنی ترکیه به شکست مفتضحانه: در ٢٠١۵و ٢٠١۶ ، ٧٧٢ کشته داده‌ایم(!)

خبرگزاری آناطولی خبرگزاری رسمی جمهوری ترکیه است و در چهل سال اخیر هیچگاه خبری واقعی از تلفات دولت ترکیه در نبرد با مبارزه آزادیخواهی کردها منتشر نکرده است

خبرگزاری آناطولی که در میان افکار عمومی مردمان خاورمیانه به عنوان غیرقابل اعتمادترین منبع خبری شناخته می‌شود سال گذشته مدعی شد که تنها ١١٣ نظامی و پلیس رژیم ترکیه [در جنگ با کُردها] در مدت زمانی سال‌های ٢٠١۵ تا ٢٠١۶ كشته شده‌اند. اما همین خبرگزاری بتازگی گزارش دیگری در تناقض آشکار با خبر سابق انتشار دادە و از به هلاکت رسیدن ٧٧٢ نظامی و پلیس در همان دوره زمانی سخن به میان آورده است

 

خبرگزاری آناطولی خبرگزاری رسمی جمهوری ترکیه است و در چهل سال اخیر هیچگاه خبری واقعی از تلفات دولت ترکیه در نبرد با مبارزه آزادیخواهی کردها منتشر نکرده است.

 

این مرکز دروغ‌پراکنی رژیم ترکیه که گزارشهای آن مضحکه خاص و عام شده‌اند در اقدامی تازه و برای تحریک نژادپرست‌های ترکیه به واقعیتی اذعان کرده که طبق آن تعداد تلفات ارتش ترکیه در خلال سالهای ٢٠١۵ و ٢٠١۶ نه ١١٣ نظامی (طبق خبر همین مرکز در سال گذشته) بلکه در واقع ٧٧٢ نظامی در همان دوره زمانی بوده است.

 

پُر واضح است که این اعتراف تنها برای مشروع جلوه دادن کشتار کودکان و زنان عفرین در حملات هوایی جنگنده‌های رژیم ترکیه تنظیم شده است.

 

رژیم ترکیه همیشه در جریان نسل‌كشی کردها، تعداد تلفات نظامیان خود را از افکار عمومی ترکیه مخفی کرده است. دولت ترکیه تعداد شهدای مقاومت خودمدیریتی دمکراتیک شمال کردستان [مبارزان ی.پ.س] را چندین برابر آمار واقعی اعلام کرد و کشتار کودکان و زنان شمال کردستان را هم به اصطلاح لاپوشانی می‌کرد. در این میان مرکز دروغ پراکنی رژیم ترکیه [آناتولی آژانسی] مدعی شده بود:"١١٣ مأمور امنیتی به شهادت رسیدند"

 

دروغگویی "آناتولی آژانسی" در قبال عفرین هم ادامه دارد

دولت ترکیه ناخواسته بواسطه این خبرگزای نشان داد که در سرهم کردن دروغ، متقبل شکست دیگری شده است. واقعیتی که حاکیست تمام آمار خبرگزاری رسمی دولت ترکیه کذب محض بوده و دروغی بیش نیستند. به گفته پیشینیان "دروغگو کم‌حافظه است".