زنان مبارز ی.پ.ژ در سنگرهای دفاع از عفرین؛ "جانمان را فدای دفاع از خاک و خلق می‌کنیم"

زنان مبارز در روژاوا پا به پا و دوشادوش مردان در دفاع در برابر حملات گروههای ضد بشری و ترکیه به دستاوردهای انقلاب نقش داشتەاند.

زنان مبارز در روژاوا پا به پا و دوشادوش مردان در دفاع در برابر حملات گروههای ضد بشری و ترکیه به دستاوردهای انقلاب نقش داشتەاند. یگان‌های مدافع زنان در شبکه یوتیوب خود پیام شماری از مبارزانش را منتشر کرده است که می‌گویند عفرین شکست را بر دولت ترکیه تحمیل خواهد کرد

"شروینا عفرین" از مبارزان ی.پ.ژ می‌گوید: در تلاش هستیم عفرین را اشغال نیروهای ترکیه حفظ کنیم. ما مبارزات خود را ادامه می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد که اردوغان و نیروهای وابسته به او به خاک عفرین تجاوز کنند. یگان‌های مدافع خلق و یگان‌های مدافع زنان در مقابل حملات ترکیه علیه عفرین ایستادگی خواهند کرد و پاسخ حملات آن ها را خواهند داد.

 

"ویان سوران" هم یکی دیگر از این مبارزان است. او می‌گوید دولت ترکیه همواره درصدد بوده عفرین را تحت سلطه خود قرار دهد، به همین دلیل به اجرای حملات نظامی متوصل شده تا به اهداف خود دست یابد. ما با الهام از  فکر و فلسفه رهبر خود در مقابل این حملات مقاومت خواهیم کرد و هرگز تسلیم نخواهیم شد. تا آخرین قطره خون خود از خاک خود دفاع خواهیم کرد.

 

"آرارات شاهین" همرزم او می‌گوید رژیم ترکیه با تهدیدات خود قصد تجاوز به خاک عفرین را دارد اما باید بداند ما اجازه نخواهیم داد به خواسته های فاشیستی‌اش  دست یابد. ما با تمام توان در مقابل حملات رژیم ترکیه ایستادگی می‌کنیم.

 

"آرژن کوبانی" هم در اینباره می‌گوید اردوغان همواره رویای اشغال عفرین را در سر می‌پروراند و اکنون به توپ و تانک متوصل شده. ما با توصل به فکر و فلسفه رهبر خود در مقابل سیاست ها و حملات ترکیه علیه عفرین مقاومت می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد به رویایی که در سر پرورانده است دست یابد. تمامی مردم عفرین نیز برای فراگیری آموزش های نظامی و فکری آمادگی خود را اعلام کرده‌اند تا در کنار نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ علیه رژیم ترکیه مبارزه کنند.

 

"کاژین سَرکانی" هم می‌گوید به عنوان یک مبارز یگان های مدافع زنان مسئولیت سنگینی بر دوش ماست و آن هم حفاظت از خلق‌های عفرین است. او با اشاره به اینکه اردوغان نمی‌تواند با توپباران و حملات خود بر عفرین اراده آنها را تضعیف کند می‌گوید تا اخرین قطره خون خود مبارزه می‌کنند.

 

"اوین آزاد" هم از دیگر مبارزان یگان های مدافع زنان است. او با اشاره به اینکه با فکر و فلسفه رهبر آپو زندگی می‌کنند می‌گوید همواره آماده هستند از خلقهای عفرین در مقابل این حملات دفاع کنند و در این راستا جان خود را برای آزادی خلق خود فدا خواهد کرد.  

 

"آزادی عفرین" هم از دیگر مبارزان است که می‌گوید خلق ما دیگر دارای اراده و عزم راسخ است و  دولت ترکیه نخواهد توانست این اراده را سست گرداند. ما در شرایط کنونی با مقاومت ها و مبارزات خود در حال گذار از مرحله ای سخت برای دستیابی به پیروزی هستیم.