پیام تسلیت ک.ج.د.ک-اروپا و مرکز آزادی- اتریش به مناسبت درگذشت نینا احمدی

​​​​​​​هر کدام از ک.ج.د.ک-اروپا و مرکز آزادی- اتریش در گرامیداشت یاد و خاطره نینا احمدی زن مبارز کردستانی که امروز به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در اتریش درگذشته بود پیام‌هایی منتشر کردند

در این پیام‌‌ها به شخصیت مبارز نینا احمدی و فعالیت‌های وی در مقاطع گوناگون و تلاش‌ خستگی ناپذیر وی در خدمت به خلق کردستان اشاره شده است.

 

کنگره جوامع دمکراتیک کرد در اروپا در پیام خود می‌گوید:"درگذشت نینا احمدی مایه تأسف و خسران بزرگی است. این ضایعه را به خانواده وی و تمام کردستانیان تسلیت می‌گوییم."

 

در بخش دیگری از پیام آمده است:"مبارز زن کرد نینا احمدی در عرصه رسانه‌ی آزاد فعالیت‌های فراوانی را به انجام رساند و با فداکاری جایگاه ویژه‌ای در میان خلقمان در اتریش داشت. رفیق نینا تا واپسین دقایق زندگی وفاداری خود به مبارزه را ابراز می‌نمود و شایسته است که در مقابل تلاش‌ و زحمات وی سر تعظیم فرود آوریم."

 

مرکز آزادی هم در پیامی درگذشت نینا احمدی را تسلیت گفت. در پیام آمده است:" مبارز نینا احمدی امروز پس از ٣٠ سال تلاش درگذشت. او سالهای مدیدی در عرصه‌ی آزادی زنان و مبارزه آزادیخواهی زنان کرد فعالیت نمود."

 

در بخش دیگری از پیام آمده است:"برای آزادی زن در تمام عرصه‌ها کوشش نمود و تا آخرین نفس به مبارزه آزادیخواهی باور داشت. از صمیم قلب دوستت داریم و در برابر مبارزه‌ات سر تعظیم خم می‌کنیم. به خانواده و خلق کرد مراتب تسلیت خود را اعلام می‌‌نماییم."