کشته شدن ۶ اشغالگر در جولمرگ و خاکورک

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار در عملیات گریلایی علیه اشغالگران در مناطق مختلف جولمرگ و خاکورک ۶ نظامی رژیم اشغالگر ترک را مجازات کرده و یک خودرو را منهدم کردند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه امروز خود از تداوم جنگ با اشغالگران در باکور و باشور کوردستان خبر داده است.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است که نیروهای گریلا ساعت ١۶ روز ٢۵ ژوئن (۵ تیر) عملیاتی انفجاری را علیه یک خودرو زرهی ارتش ترک در مسیر جاده دره حیدران بخش گوَر استان جولمرگ ترتیب دادند و در این حمله ۴ نظامی سرنشین خودرو کشته شدند. همچنین خودرو مذکور به تمامی منهدم شده است. ارتش اشغالگر ترک روز بعد در ٢۶ ژوئن اقدام به بمباران منطقه کردند و در نتیجه حملات هوایی دشمن یک گریلا به نام بروسک بوتان به شهادت رسیده است.

همچنین ساعت ١٩:٣٠ روز ٢٧ ژوئن نیروهای گریلا علیه اشغالگران در تپه شهید سفقان منطقه ارموش خاکورک عملیاتی را علیه اشغالگران به انجام رساندند. در این حمله دو اشغالگر کشته شدند.

ساعت ١:٣٠ نیمه‌شب دوشنبه (٢٩ ژوئن) نیروهای گریلا علیه نظامیان دشمن در ارتفاعات للیکان عملیاتی را به انجام رساندند. در این حمله مواضع و استحکامات دشمن در هم کوبیده شد. تعداد دقیه کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

ه.پ.گ در ادامه اطلاعیه از تداوم حملات هوایی و بمباران مناطق حفاظتی مدیا توسط ارتش متجاوز ترکیه خبر داده و می‌افزاید؛

توپخانه‌های ارتش اشغالگر ترک روز ٢٨ ژوئن اطراف روستای منینی در هفتانین را آماج حملات خمپاره و راکتی قرار دادند. در این حملات زیان فراوانی به خانه‌ها و مزارع روستائیان وارد شد.

ساعت ١٢:٣٠ روز ٢٨ ژوئن هواپیماهای جنگنده ارتش ترک منطقه چمچو در زاپ و ساعت ١٣ همان روز منطقه دولا رشمه در زاپ از سوی توپخانه‌های ترکیه هدف حمله قرار گرفت. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای گریلا وارد نشده است.

ه.پ.گ سپس در ادامه اطلاعیه گزارش منتشر شده روز ٢٨ ژوئن در رابطه با شهادت آرین انگیزک در روز ٢۵ ژوئن در منطقه ششدارا را اصلاح نموده و می‌افزاید که این گریلا در کمال سلامتی به جمع همرزمانش پیوسته است.