ی.پ.ژ یاد و خاطره زینب و نرگس را گرامیداشت

ی.پ.ژ مشخصات دو مبارز زن به نام‌های زینب فلات و نرگس شاویش را که در نبرد شرف بر علیه اشغالگران به شهادت رسیده بودند اعلام کرده است.

فرماندهی کل یگانهای مدافع زنان در بیانیه‌ای مشخصات دو زن مبارز را که در روزهای ١٢ اکتبر و ١٧ اکتبر در تل‌خلف و سریکانی در نبرد علیه ارتش تبهکار ترکیه به شهادت رسیده بودند منتشر کرد و یاد و خاطره آنان را گرامیداشت.

ه.پ.ژ با یادآوری اینکه شهید زینب و شهید نرگس از نخستین روزهای انقلاب خلق‌های شمال سوریه در مبارزه جای گرفته و در جنگ علیه تبهکاران داعش به وظایف انقلابی خود عمل کرده‌اند می‌افزاید:"آنان با فداکاری، عزم و تجارب نظامی خویش به سمبل مبارزان متعهد به آزادی میهن مبدل گشتند، آنان رفاقت، فرماندهی و حب وطن را با درکی ملی با همدیگر عجین کرده و مبارز این راه شدند."

فرماندهی ی.پ.ژ در بیانیه خود در نمونه شهید زینب و شهید نرگس از تمام شهیدان مقاومت شرف و جانباختگان راه آزادی خلق‌ها تجلیل به عمل آورده و با آرمانهای آنان تجدید میثاق نموده است.

ه.پ.ژ مراتب تسلیت خود را به خانواده این شهیدان و آحاد خلق میهن‌دوست کوردستان بالاخص خلق‌های آزادیخواه شمال و شرق سوریه ابراز نموده است.

مشخصات شهیدان به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: پنار یلماز

   کد سازمانی: زینب فلات

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: شسیمه – محی‌الدین

  تاریخ و محل شهادت: ١٧ اکتبر ٢٠١٩/ سریکانی


   نام و نام خانوادگی: سوسن یوکسول

   کد سازمانی: نرگس شاویش

   محل و سال تولد: -

   نام مادر – نام پدر: خانم - خالد

  تاریخ و محل شهادت: ١٢ اکتبر ٢٠١٩/ تل خلف