یژاستار:"با فلسفە آزادی و فداییگری بە مبارزە ادامە می‌دهیم"

فرماندهی قرارگاە مرکزی یژاستار اعلام کردە است کە آنان همچون نیروهای مدافع زنان و زندگی آزاد، حیات بدون رهبری را نخواهند پذیرفت

فرماندهی قرارگاە مرکزی یژاستار اعلام کردە است کە آنان همچون نیروهای مدافع زنان و زندگی آزاد، حیات بدون رهبری را نخواهند پذیرفت

 

فرماندهی قرارگاە مرکزی یژاستار بیانیەای کتبی را در رابطە با سالروز توطئە بین‌المللی پانزدهم فوریە برعلیە رهبر خلق کرد عبداللە اوجالان منتشر کرد.

 

یژاستار در آغاز پیام خود توطئە ١٥ فوریە را پلیدترین دسیسە نامیدە کە با تحمیل بر رهبر خلق کرد عبداللە اوجالان بر علیە تمام کردها و انسانیت اجرا شدە است. یژاستار در ادامە می‌افزاید:" ما بر عاملان این توطئە لعنت می‌فرستیم. از تمام رفقایی کە جان خود را برای اثبات رفاقت و درخواست آزادی رهبری در چهار چوب شعار "کسی نمی‌تواند خورشیدمان را از ما بگیرد" فدا کردند با تعظیم تجلیل می‌نماییم."

 

یژاستار در ادامە بیانیە خود بە سیاستهای ١٨ سال گذشتە دولت ترکیە در قبال رهبر خلق کرد عبداللە اوجالان و ایستار خلق کرد در قبال وضعیت موجود اشارە نمودە و با لحنی تند بە دولت ترکیە هشدار دادە است کە در صورت تدام این اعمال با واکنش غیرقابل جبران و باورنکردنی کردها روبرو خواهد شد.

 

یژاستار در پایان بیانیە یادآوری کردە است:" در هر شرایطی برای آزادی رهبر آپو تلاش خواهیم کرد و در این راە حیات، مبارزە و فکر خود را برای آزادی رهبر آپو هماهنگ خواهیم کرد تا با این وسیلە رهبری را آزاد نمودە و سیستم امرالی را در هم بشکنیم. ما بە همە جهانیان اعلام می‌کنیم کە زندگی بدون رهبری را نخواهیم زیست."