جنبش زنان آزاد: حرف آخر را مقاومتگران می‌زنند

ت.ژ.آ اعلام کرد، بار دیگر مقاومت به موفقیت دست یافت و اثبات شد که رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان مخاطب مسئله کردهاست

جنبش زنان آزاد ت.ژ.آ درباره‌ی پایان یافتن مقاومت‌های اعتصاب غذا بیانیه‌ای کتبی منتشر کرد.

متن بیانیه‌ی ت.ژ.آ به شرح ذیل است:

  "تاریخ یکبار دیگر ثابت نمود که 'حرف آخر را مقاومتگران می‌زنند'. بار دیگر با مقاومت اثبات شد که انزوای و حصر جنایت علیه بشریت است. زولکوف گزن، آیتن بچت، زهرا ساغلام، مدیا چنار، یونجا آکجی، سراج یوکسک، معصوم پامای، امیت آجار و اوغور شاکار بدن خویش را به سپری مبدل کردند و به صاحبان واقعی مقاومت مبدل شدند."

به مقاومت مادران درود می‌فرستیم

  جنبش زنان آزاد در بیانیه به نقش زنان در این مقطع از مقاومت پرداخته و می‌افزاید:"رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان در این مرحله یک بار با برادر خویش و ۲ بار با وکلایش دیدار نمود. همچنین هیئتی از سی.پی.تی با آقای اوجالان و زندانیان دیگر ملاقات نمودند. بایستی به این مسئله آگاه بود که مقاومتگران بنا بر درخواست آقای اوجالان به کنش خویش پایان دادند. بار دیگر اثبات شد که آقای اوجالان مخاطب اصلی حل مسئله‌ی کردهاست.

  در این برهه‌ مقاومت به استقامت مادران که در سطح جهانی بازتاب یافت درود می‌فرستیم. ما انزوا را همچون قتل‌عام زنان می‌پنداریم، آنرا هیچگاه نپذیرفته و تا آخرین نفس در برابر آن مبارزه خواهیم کرد.

  بار دیگر خاطر نشان می‌سازیم که حصر امرالی، تنها حصری علیه یک شخص نبوده بلکه در شخص آقای اوجالان بر همه‌ی خلق‌های کردستان و ترکیه اعمال می‌شود. ما در چهارچوب پیام آقای اوجالان و درخواست لیلا گوون و رفقای زندان برای گسترش مبارزات با عزمی راسخ کوشش می‌کنیم و دلسوز آن خواهیم بود."

جنبش زنان آزاد در پایان بیانیه افزوده است:"از هم‌اکنون تا زمانی که حصر و انزوا به تمامی از میان برداشته شده و راه‌حل دمکراتیک ماندگاری به مرحله اجرا درآید از آحاد جامعه می‌خواهیم که مبارزه را گسترش دهند."