روایت جنایت‌های دولت ترکیه از سوی شاهدان عینی؛ دولت ترکیه در ربودن زنان دست دارد

چندین تن از افرادی که موفق به فرار از زندان‌های مزدوران رژیم ترک در سوریه شده‌اند اعلام کرده‌اند که صدها شهروند ربوده شده در بازداشت‌ تبهکاران وابسته به آنکارا نگهداری شده و مورد شکنجه واقع می‌شوند

از یک خانواده‌ی ۵ نفره اهل عفرین اشغالی تنها ٢ نفر موفق شدند از این منطقه خارج شوند. ٣ عضو دیگر خانواده از سوی گروهک‌های مزدور دولت ترکیه بازداشت و ربوده شدند.

این افراد پس از ماه‌ها موفق شدند از چنگ تروریست‌های وابسته به آنکارا بگریزند و خود را به مناطق امن برسانند. آنان برای در امان ماندن بستگانشان در مناطق اشغالی از افشای نام خود صرف نظر کرده و اعلام نمودند که ارتش ترکیه در این مناطق به جنایت علیه بشریت دست می‌زند.

نجات یافتگان همچنین از وحشیگری مزدوران ترکیه در بازداشتگاه‌ها با افراد ربوده شده سخن گفته و اظهار نمودند که بسیاری از افراد ربوده شده بدون هیچ جرمی در بازداشت‌گاه‌های وابسته به ارتش ترکیه محبوس شده و مورد شکنجه واقع می‌شوند.

زنان ربوده شده در بازداشت‌گاههای ارتش ترکیه هستند

نجات‌یافتگان اعلام کردند که ١۵ زن اهل عفرین از سوی مزدوران ترکیه که به اتهام همکاری با نهادهای خودمدیریتی ربوده شده بودند در زندان‌های وابسته به ارتش ترک محبوس شده‌اند.

اسامی زنانی که از سوی مزدوران رژیم ترک ربوده شد‌ه‌اند به این شرح است:

آمنه  بکر سلطان (٢٧ ساله) و فرزند وی که اهل بخش شیا در عفرین اشغالی هستند، فاطمه خلیل عثمان (٢٣ ساله)، شمسه الحمد (٣٠ ساله) اهل روستاهای اطراف حلب، تخرید دلونی (١٩ ساله) اهل بخش تل رفعت کانتون شهبا، رانیه محمد خلیل (۴٣ ساله) و دختر سه ساله‌اش اهل روستای قچیمو در بخش جندرس عفرین اشغالی، ویشه شقیر (۵٠ ساله) اهل طبقا، فیدأ محمد (٢۵ ساله) و فرزند وی، فدوه محمد (۴۵ ساله)، منال حسنا (۴٠ ساله) اهل منبج.

همچنین یک زن دیگر به نام کوثر حماده که به اتهام همکاری با رژیم سوریه ربوده شده است.