سه سرباز اشغالگر ترک در جولمرگ به هلاکت رسیدند

عملیات‌های نیروهای ه.پ.گ و یژاستار علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک در کوردستان همچنان ادامه دارد. مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ اعلام کرد که در جنگ روز ٢۴ مه دو سنگر و دو اسلحه سنگین A4 منهدم شدند و سه نظامی از پا درآمدند

در اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان آمده است:

"ساعت ٩:٣٠ روز ٢۴ مه (۴ خرداد) نیروهایمان در دره دشتان واقع در بخش چلی استان جولمرگ علیه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی را ترتیب دادند. در این عملیات ٢ موضع اشغالگر و دو اسله سنگین A4 منهدم گردیدند و حداقل ٣ نظامی دشمن کشته شدند. یگان عملیاتی ما پس از این حمله در سلامتی کامل به محل انجام وظایف خویش مراجعه نمودند.

روز ٢۴ مه نیروهایمان در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا در منطقه خاکورک عملیاتی را علیه نظامیان دشمن مستقر در تپه للیکان انجام دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات محرز نیست.

تحرکات بی‌نتیجه دشمن در شرنخ

ارتش اشغالگر ترک از ساعت ساعت ٩:٣٠ روز ٢۴ مه تحرکاتی را در روستاهای کلش، آستنگا، تخته رش و توران در بخش الک از توابع ماسیرو استان شرنخ آغاز کرد. ساعت ١۵:٣٠ همان روز تحرکات دشمن بدون نتیجه پایان یافت.

حملات هوایی بی‌نتیجه ارتش ترک

هواپیمای جنگنده رژیم اشغالگر ترک از ساعت ١٩:٣٠ منطقه چمچو در زاپ از توابع مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."