عملیات نیروهای مدافع خلق کوردستان در شمزینان

مرکز اطلاع رسانی و نشر ه.پ.گ اعلام کرد، نیروهای گریلا در منطقه‌ی شمزینان از توابع جولمرگ علیه یک خودروی نظامی ارتش ترکیه عملیات انجام دادند.

ه.پ.گ اعلام کرد، در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا، نیروهایمان ساعت ۰۸:۲۰روز اول آگوست در منطقه‌ی شمزینان از توابع استان جولمرگ مابین پایگاه بیزله و روستای بزنو علیه یک خودروی نظامی ترک عملیات انجام دادند.

ه.پ.گ تاکید کرد، در این عملیات خودروی ارتش ترکیه به شدت آسیب دید اما هنوز از تعداد کشته‌ها و زخمیهای دشمن خبر موثقی بدست نیامده است.

همچنین اعلام کرد، ارتش اشغالگر کوهستان جودی را بمباران کرده است و در این منطقه دست به عملیات نظامی زده است و گفت:"در تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئیه ارتش اشغالگر ترکیه مناطق کوهستانی جودی در شرنخ، مناطق تپه‌ی چولیا، حسنا و نافسر جودی را توپ‌باران و با هلی‌کوپتر گلوله‌باران کرد. همچنین آنها با هلی‌کوپترهای سیکورسکی نیروهایشان را در منطقه پیاده و مستقر کردند. این عملیات در اول آگوست بدون نتیجه پایان یافته است."

ه.پ.گ همچنین اعلام کرد، ۲۸ ژوئیه ارتش ترکیه در منطقه‌ی کاتو و قوالای از توابع الکی از توابع شرنخ حمله‌ای هوایی انجام داده و تاکید کرد که این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهای گریلا وارد نکرده است.