فرمانده‌ی ه.پ.گ: تنها هدف ما پیروزی است

یکی از فرماندهان ه.پ.گ هوگر پیت گفت تنها هدف ما پیروزی در مقابل حملات دولت ترکیه است، هوگر از خلق کُرد خواست تا با هم متحد و یکصدا باشند

حملات دولت ترکیه به کردستان و مقاومت گریلاها در برابر آن همچنان ادامه دارد، یکی از فرماندهان نیروهای مدافع خلق ه.پ.گ با نام هوگر پیت در مصاحبه‌ای با آژانس فرات گفت: از سال ۲۰۱۵ به بعد حملات گسترده‌ای علیه ه.پ.گ انجام گرفته است. وی گفت در مقابل حملات دولت ترکیه گریلاهای آزادی هم استراتژی خود را دارند.

هوگر گفت: زمانی که هواپیماهای جاسوسی دولت ترکیه آغاز به پرواز در آسمان کردستان کردند این سوال درست شد که آیا مبارزات گریلا پایان یافته است؟ اما در برابر ابزارهای پیشرفته‌ی دولت ترکیه نیروهای ما نیز پیشرفت کردند، گریلا خود را برای شرایط جدید آماده کرد و روز به روز به سوی پیروزی گام برداشت، ابزاری که بتواند جنبش ما را متوقف کند وجود ندارد.

 

هوگر در ادامه‌ی سخنانش گفت: در مقابل حملات دشمن به عملیاتهای خود ادامه خواهیم داد، در این مبارزه شهادت هم در راه است، اما کشته‌های دشمن حداقل سه برابر ماست. دولت ترکیه هر زمان سخن از نابودی گریلا می‌زند اراده‌ی ما برای پیروزی قویتر می‌شود. ما تا رسیدن به پیروزی به مبارزات خود ادامه خواهیم داد، ما شکست سپاه ترکیه را خواهیم دید.

 

هوگر پیت گفت: ارتش ترکیه با استفاده از نیروهای کنترا قصد دارد به این جنگ ادامه دهد، آنها بدون کنتراها حتی قادر به انجام یک عملیات نیستند، هرکس که صاحب شرف و کرامت است باید مراقب سیاست کنترایی باشد و برای پیروزی خلق کرد مبارزه کند.

 

هوگر در پایان سخنانش گفت: هدف ما گرفتن انتقام خون شهیدانمان است، زمان، زمان سربلندیست. ما به خود باور داریم، هدف ما انتقام حملاتیست که به کردستان صورت می‌گیرد.