ق.س.د نتایج دوازدهمین روز مقاومت شرف علیه اشغالگران را منتشر کرد

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک اعلام کرد که حملات ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش به شمال و شرق سوریه ادامه دارند.

   مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در اطلاعیه‌ای یاداور شده است که علی‌رغم اعلام آتش‌بس حملات دولت اشغالگر ترک و تبهکارانش در دوازدهمین روز مقاومت شرف همچنان ادامه داشته‌اند.

   در اطلاعیه آمده است:

"سریکانی

​​​​​​​   ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش حملات خود به مناطق مشمول آتش‌بس را ادامه دادند. در ٢٠ اکتبر گروهکهای تبهکار ارتش ترک با کمک پهپادهای بدون سرنشین و هواپیماهای جنگنده ارتش ترک در صدد حمله به اطراف روستای مناجر در جنوب سریکانی و روستاهای شرق سریکانی برآمدند.

​​​​​​​   نیروهای ما در چهارچوب دفاع روا به حملات پاسخ دادند و درگیری کوتاهی در منطقه روی داد. در این جنگ سه تبهکار کشته و دو خودرو زرهی ارتش ترک منهدم شدند. به یک خودرو دیگر خسارت وارد شد.

اقلیم فرات

​​​​​​​   تبهکاران ارتش اشغالگر ترک با حمایت هواپیماهای جنگنده، پهپادهای تجسسی و اسلحه‌های سنگین به روستاهای واقع در شمال عین ‌عیسی و چلبیه حمله کردند. نیروهای ما در چهارچوب دفاع روا به تمام حملات پاسخ دادند و در روستاهای وبضی، کافیا و واسطه درگیری سنگینی روی داد. در نتیجه پاسخ رفقای ما تعدادی تبهکار کشته و زخمی شدند.

​​​​​​​   در مجموع در این منطقه سه تبهکار کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. سه خودرو منهدم شدند.

​​​​​​​   همچنین ۶ تن از رفقای ما پس از مقاومتی قهرمانانه به شهادت رسیدند. ٩ رفیقی که ارتباطشان با ما قطع شده بود محرز شد که به شهادت رسیده‌اند. همچنین ٢١ رفیق زخمی شدند."