گووَن: تاریکترین لحظه شب، نزدیکترین زمان به روشنایی است

لیلا گووَن رئیس مشترک ک.ج.د و پارلمانتار جولمرگ ه.د.پ پس از لغو مصونیت پارلمانیش دستگیر شد. گوون اعلام کرد؛"ما به عنوان زنان کورد با خلق خود پیمان بسته‌ایم. تا زمان آزادی کوردها مبارزاتمان را در هر شرایطی ادامه می‌دهیم".

گووَن در پیامی که برای خبرگزاری ژن‌ نیوز فرستاده است می‌گوید؛" دل خلقمان آرام باشد، تاریکترین لحظه شب، نزدیکترین زمان به روشنایی صبح است. ما هم بسیار به پیروزی نزدیک شده‌ایم. آنکس که در تنگنا و فشار و بحران قرار دارد، ما نیستیم."

گووَن در ادامه‌ی پیام خود همچنین اعلام کرد:" ما نماینده‌ی خلقی هستیم که هویت، فرهنگ و وجودش انکار می‌شود. نمایندگی خلقی که همه‌ی مبارزات خود را برای موجودیت مادی و معنوی خود فدا می‌کند، امری آسان نیست."

گووَن همچنین گفت:"ما زنان کورد در پاریس به سارا تبدیل شدیم، در روژاوا به آرین میرکان، در باشور به آوستا خابور و با مقاومت وجود خود را اثبات کردیم و خود را سرپا نگه داشتیم. علی‌رغم همه چیز ما دنباله‌رو میراث و راه و روش مبارزات هستیم. برای نمایندگی کوردها نیاز نیست حتما پارلمانتار باشی. ما هم مانند سایر رفقا در همه‌ی عرصه‌ها و بخش‌های زندگی به مبارزات خود ادامه می‌دهیم."

گووَن در پایان پیام خود اعلام کرد:"ما زنان کورد با خلق خود پیمان بسته‌ایم، تا زمانی که خلق کورد آزاد نشود، مبارزات ما در هر شرایط و مرحله‌ای ادامه خواهد داشت. ابتدا و قبل از همه به جولمرگ و همه‌ی خلقم و دوستانم سلام و درود می‌فرستم. دل خلقمان آرام باشد، تاریکترین لحظه شب، نزدیکترین زمان به روز است. ما هم بسیار به پیروزی نزدیک شده‌ایم. آنکه در بحران و تنگنا قرار دارد، ما نیستیم."