ی.پ.ژ: زنان روژاوا با زنان ملل دیگر به اتحاد معنوی رسیده‌اند

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان طی بیانیەای در آستانه بیست و پنجم نوامبر، روز جهانی نفی خشونت علیه زنان تصریح کرد مبارزه آزادیخواهی زنان به ویژه جنبش زنان کرد به قوی‌ترین سطح خود تاکنون رسیده است.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان طی بیانیەای در آستانه بیست و پنجم نوامبر، روز جهانی نفی خشونت علیه زنان تصریح کرد مبارزه آزادیخواهی زنان به ویژه جنبش زنان کرد به قوی‌ترین سطح خود تاکنون رسیده است. ی.پ.ژ خواسته است مبارزه با خشونت علیه زنان به ٢۵ نوامبر محدود نشود.

 

فرماندهی کل ی.پ.ژ در بیانیەای با ادای احترام به خواهران میرابل و همەی زنانی که در برابر نظام سلطه سر تعظیم فرود نیاورده و ایستادگی کردەاند، قول داده که به مبارزه خود برای آزادی زنان و بشریت ادامه دهد.

 

ی.پ.ژ می‌افزاید: "ایجاد تحرک، سازماندهی اجتماعی، شکل‌گیری نگاه فلسفی و ژرف‌اندیشی ایدئولوژیک تا تأسیس نیروهای دفاعی زنان در انقلاب روژاوا و شمال سوریه از طریق مبارزه و ممارست و عزم راسخ و شجاعتی بی‌همپا به دست آمده است. زنان کرد پیشقراولان جنبشی هستند که برای زنان جهان الهام بخش بوده است. زن روژاوایی به همراه زنان عرب، آشوری و ترکمن و زنانی از ملل دیگر به اتحادی معنوی و فکری رسیدەاند. این دستاورد در سایه رنج و تلاش خواهران میرابل، روزا، کلارا، سارا، آرین، دلال و هزاران پیکارگر دیگر بوده است."

 

فرماندهی ی.پ.ژ با اعلام آنکه دفاع از همەی زنان و میراث تاریخی و پربهای آنها را وظیفه خود می‌داند، اضافه کرده است که آرمان آنها دستیابی یکایک زنان به آزادی و بلوغ فکری دفاع از خویش است.

 

ی.پ.ژ در ادامه خواستار محدود نشدن اعتراضات به بیست و پنجم نوامبر روز جهانی نفی خشونت علیه زنان شده است.