جنبش آزادی جامعه کوردستان: به تبانی پ.د.ک با تروریست‌ها شک داریم

جنبش آزادی جامعه کوردستان در بیانیه‌ای با تأکید بر اینکه حکومت اقلیم مسئول قتل‌عام روستای خدرجیجه در مخمور است، می‌گوید؛"در مورد همدستی پارت دمکرات با تروریست‌های این منطقه مشکوک هستیم". جنبش آزادی خواستار تحقیق در این رابطه شد.

شورای رهبری جنبش آزادی جامعه کوردستان در رابطه با حملات تبهکاران داعش در کوهستان قره‌چوخ منطقه مخمور باشور کوردستان بیانیه‌ای منتشر کرده و می‌گوید؛"متاسفانه شب گذشته تروریست‌های داعش حمله‌ای وحشیانه و خونین به نیروهای پیشمرگه و مردم غیرنظامی منطقه انجام داده و در نتیجه آن تعدادی شهید و تعدادی نیز مجروح شدند."

جنبش آزادی با اعلام همدردی با خانواده‌ی قربانیان افزوده است:"این حملات تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم. همچنین به طور مستقیم از حکومت اقلیم و نیروهای امنیتی این منطقه انتقاد می‌کنیم که در رابطه با حفظ جان و مال مردم منطقه غیر مسئولانه رفتار می‌کنند."

جنبش آزادی جامعه کوردستان در بیانیه خود همچنین اعلام کرد؛"در رابطه با تبانی پارت دمکرات کوردستان در این مناطق با تروریست‌ها[ی داعش] مشکوک هستیم. به همین دلیل درخواست می‌نماییم هرچه سریعتر در رابطه با  نیروهای پاراستن در این منطقه تحقیق کرده و پارلمان این مسئله و این فاجعه را پیگیری نمایند."