رژیم ایران یکبار دیگر احزاب روژهلات را تهدید به حمله کرد

رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اقلیم کوردستان و دولت عراق هشدار داد که باید با گروه‌های مخالف رژیم ایران برخورد کنند.

محمد حسین باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه ٢٨ شهریور/ ١٩ سپتامبر) در مراسم معرفی جانشین رئیس ستاد نیروهای مسلح در تهران از تداوم عملیات نظامی رژیم ایران علیه گروه‌های اپوزیسیون کورد در باشور کوردستان سخن گفت.

باقری از تداوم و گسترش عملیات خود در خاک اقلیم کوردستان خبر داد و می‌گوید، احزاب مخالف ایران نباید در خاک اقلیم 'مرکز آموزشی، رادیو و تلویزیون و کمپ' داشته باشند و یا 'کنگره' برگزار کنند.

رژیم ایران پیش از این مناطق مرزی و اراضی روستاهای بخش‌های حاجی‌عمران، سیدکان و چومان را با پهبادهای بدون‌سرنشین تهاجمی و آتش توپخانه هدف حمله قرار داده بود.

حملات رژیم ایران به خاک باشور کوردستان متعاقب سفر نچیروان بارزانی، رئیس حکومت اقلیم کوردستان در ١۵ مرداد/ ۶ آگوست به تهران و شرکت در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رژیم صورت می‌گیرند. بارزانی در تهران گفته بود که خود را بخشی از انقلاب جمهوری اسلامی می‌دانند و اقلیم هرگز اجازه هیچگونه ناامنی از خاک خود علیه رژیم ایران را نخواهد داد.