زوایای قتل‌عام ارتش تُرک در روستای مشرفا برملا شد

قتل‌عام ارتش اشغالگر ترک در روستای مشرفا از توابع سریکانی افشا شد، شهروندانی که از منطقه جزیره بسوی سریکانی به راه افتاده بودند اجساد ١٢ غیرنظامی را از زیر آوار خانه‌های تخریب شده بیرون کشیدند

   قتل‌عام ارتش اشغالگر ترک در روستای مشرفا از توابع سریکانی افشا شد، شهروندانی که از منطقه جزیره بسوی سریکانی به راه افتاده بودند اجساد ١٢ غیرنظامی را از زیر آوار خانه‌های تخریب شده بیرون کشیدند. این روستا در روز ٩ اکتبر توسط هواپیماهای جنگنده رژیم ترک بمباران شد.

   دولت اشغالگر ترک هر روز به جنایت تازه‌ای علیه کوردها دست می‌برد. در ١٠ روز گذشته مناطق شمال و شرق سوریه از جمله سریکانی هدف حملات هوایی و زمینی ارتش اشغالگر ترک قرار گرفته‌اند و صدها غیرنظامی شهید و زخمی شده‌اند.

   صبح امروز کاروانی متشکل از منطقه جزیره با هدف ایجاد کریدور انسانی و نجات زخمی‌ها و غیرنظامیان محصور به سوی سریکانی به راه افتاده بودند وارد روستای مشرفا از توابع سریکانی شدند.

   با رسیدن شهروندان به روستای سریکانی پیکر غیرنظامیان جانباخته از زیر آوار خانه‌های این روستا خارج گردید. ارتش ترک روز ٩ اکتبر روستای مشرفا را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرد. خبرگزاری فرات مطلع شده است که تا کنون پیکر ١٢ غیرنظامی از خانه‌های این روستا خارج شده است.

   بمباران غیرنظامیان در روستای زرگانی

   بخش زرگانی از توابع سریکانی امروز توسط هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک بمباران شد. در بمباران ١٢ غیرنظامی زخمی شدندو سه غیرنظامی از جمله نواف حاجی علی عضو حزب چپ سوریه به شهادت رسیدند. جستجو برای کشف اجساد قربانیان دیگر در منطقه ادامه دارد.