نیروهای مدافع خلق: ١٠ نظامی [ترکیه] در هفتانین به سزای عمل خود رسیدند

ه.پ.گ با انتشار اطلاعیه‌ای از کشته شدن ١٠ نظامی رژیم اشغالگر ترک در طی روزهای ٨ و ٩ ژوئیه (١٨ و ١٩ تیر) در هفتانین خبر داده است.

مرکز اطلاع‌رسانی و رسانه نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در گزارش امروز خود از تداوم عملیات نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار علیه اشغالگران خبر داده است.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

"ساعت ١۵ روز ٨ ژوئیه تک‌تیراندازانمان در تپه شهید جودی منطقه ششدارا علیه اشغالگران عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات یک ارتشی ترکیه کشته شد.

ساعت ١۴:١۵ روز ٩ ژوئیه نریوهایمان در تپه شهید جودی علیه اشغالگران در ششدارا عملیاتی را به انجام رساندند. مواضع دشمن در این عملیات آماج حملات سنگین گریلایی قرار گرفت، دو سنگر به تمامی منهدم شدند و ٨ نظامی به سزای اعمالشان رسیدند، دو نظامی هم زخمی شدند. این عملیات برای گرامیداشت رفقا گوران، ویان و خابور که در ٣ ژوئیه در خانتور به شهادت رسیده بودند انجام شد.

ساعت ١٧ همان روز تک‌تیراندازانمان عملیاتی را علیه اشغالگران در منتقه گری تونل به انجام رساندند که در نتیجه آن یک نظامی به سزای عمل خود رسید.

ارتش اشغالگر ترک شامگاه روز ٩ ژوئیه روستای پربولا را هدف آتش توپخانه و خمپاره قرار داد. این حملات زیان مادی فراوانی را به مزارع و باغات روستائیان وارد کرد.

نیروهایمان ساعت ١۶:٣٠ روز ٩ ژوئیه علیه نظامیان ارتش اشغالگر ترک در تپه شهید باگر منطقه چلی استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است."