کشته شدن سه سرباز اشغالگر ترکیه در کمتر از ۴۵ دقیقه

ه.پ.گ از تداوم جنگ نیروهایش با سربازان ارتش اشغالگر ترکیه در هفتانین خبر داده و می‌گوید در ۴۵ دقیقه سه سرباز ترک کشته شده‌اند.

   مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم نبرد هفتانین علیه ارتش اشغالگر ترکیه خبر داده و از کشته شدن سه سرباز ترکیه در کمتر از یکساعت سخن به میان اورده است. بنابر گزارش این مرکز:

"سه سرباز دشمن در تپه شهید مروان کشته شدند
عملیات نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین علیه حملات اشغالگرانه ارتش غاصب ترک در منطقه هفتانین ادامه دارد. در این چهارچوب نیروهایمان رأس ساعت ٩:١۵ امروز (٢٢ سپتامبر/ ٣١ شهریور) علیه اشغالگران در تپه شهید مروان منطقه پخاسا عملیاتی به انجام رساندند. در این حمله دو سرباز کشته شدند، یگان عملیاتی ما در سلامت کامل به محل انجام وظایف خویش بازگشت.

نیروهایمان برای دومین در ساعت ١٠ به مواضع دشمن حمله کرند. در این حمله هم یک سرباز دشمن کشته شده و ضربه‌ای مهلک بر مواضع اشغالگران وارد شد. نیروهای ما در صحت کامل به محل وظایف خویش بازگشتند.

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک در ساعت ١٩:١۵ روز ٢١ سپتامبر دره شهید احمد رپو در منطقه پارتیزان را هدف بمباران قرار دادند. همزمان توپخانه‌های دشمن هم با خمپاره و توپ منطقه را آماج حمله قرار دادند.

حمله بالگردهای ارتش ترک به چَله
ساعت ٢٢ تا ٢٣ روز جمعه ٢١ سپتامبر هلی‌کوپترهای ارتش غاصب ترک مناطق تپه گوندیا، تپه حمزه، دره حیدرا، قلا بیدهی و کنیانش در بخش چله از توابع جولمرگ را هدف حملات راکتی قرار دادند. در این حملات زیانی به نیروهای ما وارد نشده است."