عفرین اشغالی: ۸ تبهکار ترکیه کشته و ۱۹ تبهکار دیگر مجروح شدند

نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام کرد، در نتیجه‌ی عملیات مبارزانشان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانشان ۸ تبهکار کشته و ۱۹ تبهکار دیگر مجروح شدند.

مرکز مطبوعات نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در مورد عملیات‌های مبارزان علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانشان در عفرین و مناطق اطراف آن اطلاعیه‌‌ای منتشر کرد. همچنین هویت یک مبارز شهید را نیز اعلام نمود.

در اطلاعیه آمده است:

"در ۸ آوریل در روستای حلوبیه منطقه شرا، علیه تبهکاران اشغالگر عملیاتی انجام شد. در این عملیات سه تبهکار کشته و دو تبهکار دیگر مجروح شدند.

در ۱۱ آوریل در شهر عفرین علیه یک مقر تبهکاران عملیاتی انجام شد که در نتیجه‌ی آن دو تبهکار کشته و ۱۳ تبهکار زخمی شدند.

روز ۱۲ آوریل نیز در جاده ترند در شهر عفرین عملیات انجام شد و در نتیجه دو تبهکار کشته و چهار تبهکار دیگر زخمی شدند. یک خودرو تبهکاران نیز منهدم شد.

در روز ۱۴ آوریل در شهر باب علیه یک خودرو نظامی تبهکاران اشغالگر عملیاتی انجام شد و در نتیجه اتومبیل کاملا منهدم شده و یک تبهکار کشته شد."

شهادت یک مبارز

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: روز شانزدهم آوریل در منطقه شرا میان یگان‌های ما و ارتش اشغالگر ترکیه درگیری رخ داد. از تعداد کشته‌ها و زخمی‌های دشمن در این جنگ خبری به دست نیامده است اما یک مبارزه ما با نام "آلان بینی" تا آخرین گلوله قهرمانانه جنگید و به کاروان شهدا پیوست. جزئیات شناسنامه مبارز شهید به این شرح است؛

   نام و نام خانوادگی: باسل حسن

   کد سازمانی: آلان بِنه

   سال و محل تولد: - شراوا (عفرین)

   نام مادر- پدر: نادیه – نیدال

   زمان و مکان شهادت: ١۶ آوریل ٢٠٢١/ شرا

(HRE) در پایان اعلام کرده است: در حضور شهید آلان یاد همه‌ی شهدای قهرمان را گرامی می‌داریم و به خانواده‌ی شهید آلان و خلقمان تسلیت می‌گوییم."