توزیع سبدهای غذایی از سوی گروهک‌های وابسته به رژیم ایران در شرق دیرالزور

جمهوری اسلامی در حالی که شهروندان ایران در فقر مطلق بسر می‌برند با هدف جلب توجه مردم شرق دیرالزور اقدام به توزیع مواد غذایی می‌كند

به نقل از شبکه تلویزیونی ألیوم، گروه فاطمیون وابسته به رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی به بهانه ماه رمضان اقدام به توزیع سبد غذایی میان مردم در روستاهای شرقی دیرالزور کرده‌اند تا با بهره‌گیری از شرایط نامناسب زندگی ساکنان این منطقه توجه آنان را به خود جلب کند.

گروه فاطمیون وابسته به جمهوری اسلامی همراه با تصاویر قاسم سلیمانی و علی خامنه‌ای وعده‌های غذایی را از آغاز ماه رمضان با عنوان «هدیه جمهوری اسلامی» میان ساکنان روستاهای شرق دیرالزور توزیع کرده است.

جمهوری اسلامی ایران در حالی اقدام به توزیع مواد غذایی در مناطق تحت حاکمیت رژیم بعث سوریه نموده است که هرگونه اعتراض مردم ایران به فلاکت اقتصادی خود را بشدت سرکوب می‌کند.

در گزارش ألیوم آمده است که همزمان گروه‌های وابسته به جمهوری اسلامی با کمک مالی نظام ایران اقدام به خرید املاک و مستغلات در مناطق شرقی دیرالزور و الزبدانی کرده‌اند. هدف از این کار نیز تشدید اختلافات فرقه‌ای میان ساکنان شرق دیرالزور و تغییر دمگرافی در این بخش از سوریه است.

طبق آمار دیدبان حقوق بشر سوریه تعداد شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در مناطق البوکمال و المیادین در شرق دیرالزور بالغ بر ١۵ هزار نفر از جوانان عراقی، افغانستانی و پاکستانی می‌باشد که جمهوری اسلامی تمامی هزینه‌های آنان را با چپاول ثروت مردم ایران تأمین می‌کند.