سه نظامی تُرک در عملیات انتقامی نیروهای گریلا از پای درآمدند

ه.پ.گ اعلام کرد که در انتقام فرمانده جومالی چوروم و گریلاهای دیگر عرصه ورخله که در حملات شیمیایی ارتش ترک به شهادت رسیده بودند در چلی و زاپ عملیات انتقامی به انجام رسیده است و در نتیجه آن ٣ نظامی ترک کشته شده‌اند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات انتقامی نیروهای گریلا را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس؛

- ١۴ اکتبر/ ٢٢ مهر ساعت ٨:٣٠ تک‌تیراندازان ما علیه اشغالگران ترک مستقر در پایگاه شکیر بخش چله استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند که در نتیجه آن یک نظامی ترک کشته شد.

- ١۴ اکتبر ساعت ١۶:۴۵ در منطقه کلا بدوه عرصه زاپ نیروهای ما سنگر محل استقرار سلاح آ۴ اشغالگران را هدف قرار دادند. در این عملیات سنگر مذکور و سلاح آ۴ منهدم شدند و ٢ اشغالگر ترک به هلاکت رسیدند.

- ١۴ اکتبر ساعت ٧ در منطقه تپه کوردینه عرصه زاپ، نیروهایمان با سلاح سنگین اشغالگران را هدف قرار دادند. این عملیات با موفقیت به انجام رسید.

این عملیات گسترده برای گرفتن انتقام رفقای فرمانده جومالی چوروم و شهیدان عرصه ورخله که در حمله شیمیایی رژیم ترک به شهادت رسیده بودند به انجام رسیده است.

- ١۴ اکتبر از ساعت ٧:٢٠ الی ١٨:٠٠ مناطق سیدا، تپه شهید شاهان، جیلوی کوچک، شامکه، T شکل، کونیشکا و تپه رش در عرصه زاپ از سوی توپخانه‌های مرزی و هواپیماهای جنگنده هدف حمله واقع شدند. شب‌هنگام هلی‌کوپترهای تهاجمی منطقه T شکل را هدف حملات راکتی و گلوله‌باران قرار دادند.

- ١۴ اکتبر ساعت ١٢:٣٠ منطقه گوشین و تپه روستی در خاکورک از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شدند.

- ١۴ اکتبر از ساعت ٢٠ الی ٢٢ هلیکوپترهای دشمن بر فراز مناطق مروانوس، تابورا عربان، تپه سلیمان، تپه سپی و تپه سور عرصه آواشین به گشتزنی پرداختند. همزمان مناطق ستونا، تپه شهید علی، دره باسیا و کارتال هدف حملات هلی‌كوپترهای تهاجمی دشمن قرار گرفتند."