اطلاعیه ه.پ.گ در رابطه با عملیات گریلایی علیه اشغالگران و حملات هوایی ترکیه

مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات گریلایی در جولمرگ خبر داده است. ه.پ.گ همچنین به حملات هوایی ارتش ترکیه به جنوب کردستان پرداخته است

مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات گریلایی در جولمرگ خبر داده است. ه.پ.گ همچنین به حملات هوایی ارتش ترکیه به جنوب کردستان پرداخته است

 

ه.پ.گ در آغاز به تداوم کارزار انقلابی شهید آگری و شهید پیروز علیه ارتش غاصب ترکیه در منطقه جولمرگ اشاره کرده است. در این راستا نیروهای گریلا ساعت ٢٣:٣٠ نیمه‌شب ١۶ ژوئن عملیاتی را علیه مواضع دشمن در تپه خره‌گُل به انجام رسانده‌اند. به گفته این مرکز تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

 

از سوی دیگر در ساعت ١٨ روز ١٧ ژوئن هم نیروهای یژاستار در همین منطقه یکی از تپه‌های تحت اشغال دشمن که پایگاه بیزله در بخش شمذینان را تحت کنترل دارد هدف گرفته و از سه محور به آن حمله کردند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در این حمله هم در دست نیست.

 

ه.پ.گ سپس به حملات هوایی ارتش غاصب ترکیه به جنوب کردستان پرداخته و می‌گوید:"ساعت ٢٣ نیمه شب ١۶ ژوئن هواپیماهای ارتش ترکیه اطراف روستای چمچو در عرصه زاپ و بعد از ظهر ١٧ ژوئن هم عرصه عادل‌بگ منطقه آواشین را بمباران کردند. بمباران به مزارع و باغهای ساکنان روستاهای حومه چمچو آسیب وارد کرده است.

 

ه.پ.گ تصریح کرده است که در حملات هوایی رژیم ترکیه به مناطق دفاعی مدیا هیچ آسیبی به نیروهای گریلا نرسیده است. در اطلاعیه آمده است:"دولت غاصب ترکیه مداوما قندیل را همچون موضوعی در چهارچوب جنگ روانی و رسانه‌ای قرار داده و مدعی است که به نیروهای گریلا آسیب وارد کرده است. چنین ادعاهایی دروغ هستند، اشغالگران که روزانه متحمل ضربات سهمگین از سوی نیروهای ما می‌شوند با هدف تحریف افکار عمومی در ترکیه به انتشار خبرهای کذب روی آورده‌اند. رژیم حاکم بر ترکیه در عرصه جنگ متحمل شکست شده و به هیچ کدام از هدفهای خود نرسیده سعی در وارونه نشان دادن واقعیات دارد. جنبش ما جنبشی زلال است و تمام تحولات عرصه جنگ را با افکار عمومی در میان می‌گذارد. لازم است خلق ما فریب خبرهای کذب و دروغین رژیم فاشیست ترکیه را نخورند."