تصاویر ویدیویی عملیات گریلایی در آواشین

گریلا تی‌وی ویدیوی عملیات گریلاهای ه.پ.گ را منتشر کرد که در تاریخ ۲۴ مه در تپه‌ی خوده علیه ارتش ترکیه انجام شده بود. در آن عملیات ۷ سرباز کشته یک سرباز نیز زخمی شده بود.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کردستان پیشتر در اطلاعیه‌ای گفته بود:

  "در چهارچوب عملیات انقلابی شهید رونیا و شهید باگر که در مناطق محافظتی مدیا علیه ارتش اشغالگر ترکیه ادامه دارند، نیروهایمان در تاریخ ۲۴ مه راس ساعت ۱۰:۳۰ از سه طرف یگان ارتش دشمن را که به سمت تپه‌ی خوده آواشین می‌رفتند، هدف قرار دادند. در این عملیات ۷ سرباز ارتش ترکیه کشته و یک سرباز نیز زخمی شد. در این عملیات گریلاها بر سر اجساد دشمن حاضر شده و اسلحه و مهمات آنها را به غنیمت گرفتند. زمانی که یک فروند هلیکوپتر ارتش ترکیه در تلاش بود در درگیری مداخله کند هدف حمله نیروهای ما قرار گرفت. دشمن پس از عملیات پیروزمندانه نیروهای ما منطقه را آماج حملات هوایی قرار دادند. نیروهای ما در سلامت کامل به محل انجام وظایف خود بازگشتند.

  ساعت ١٧:٣٠ روز ٢٣ مه/ ٢ خرداد نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی در نزدیکی همین تپه علیه یگانی از سربازان دشمن عملیاتی را صورت دادند. یک سرباز دشمن در این حمله کشته شد. جسد سرباز کشته شده با هلی‌کوپتر از مناطقه خارج گردید."