ضربات مهلک گریلا بر ارتش ترک در هفتانین: ١۶ اشغالگر کشته شدند

ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای از کشته شدن دست‌کم ١۶ اشغالگر ترک در طی سه روز گذشته در هفتانین خبر داد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات نیروهای گریلا علیه ارتش اشغالگر ترک در هفتانین و کشته شدن ١۶ اشغالگر خبر داده است.

در اطلاعیه آمده است:

"مقاومت تاریخی نیروهایما در برابر حملات اشغالگرانه ارتش اشغالگر ترک به منطقه هفتانین ادامه دارد. جزئیات عملیات نیروهایمان که در چارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین به انجام رسیده‌اند به شرح زیر است؛

ساعت ١٧:١٠ روز ١٠ ژوئیه (٢١ تیر) و ساعت ٩:٣٠ روز ١١ ژوئیه نیروهای یژاستار در تپه شهید جودی در منطقه ششدارا، دو اشغالگر را در عملیات سوءقصد به سزای عملشان رساندند.

ساعت ١۵ روز ١١ ژوئیه تک‌تیراندازانمان در تپه شهید برخودان منطقه خانتور یک اشغالگر را مجازات کردند.

صبح روز ١٢ ژوئیه (امروز) نیروهایمان در منتقه دره برازا واقع در منطقه خانتور عملیاتی را علیه اشغالگرانی که در صدد پیشروی بودند به انجام رساندند. در این عملیات از سه محور به اشغالگران حمله شد. گزارش‌های دریافت شده کشته شدن ١٣ اشغالگر را تأیید کرده است. جنگ در این منطقه همچنان ادامه دارد. جزئیات بیشتر را به محض دریافت آن با افکار عمومی در میان می‌گذاریم.

ارتش اشغالگر ترک روز ٢۵ ژوئن تحرکات گسترده‌ای را در مثلث میان بخش‌های الباک، سارای و پایزاوا در استان وان آغاز کرده بود. روز ٣٠ ژوئن این تحرکات بدون کسب نتیجه به پایان رسید."