'فحش‌های رکیک جنسی سربازان گمنام امام زمان' به کارگران بازداشت‌شده هفت‌تپه

این کارگر نیشکر هفت‌تپه در یاداشتی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده از شکنجه وحشیانه خود توسط بازجویان وزیر اطلاعات پرده برداشته و از وزیر اطلاعات رژیم ایران برای شرکت در مناظره زنده تلویزیونی دعوت کرد

اسماعیل بخشی  کارگر شرکت نیشکر هفت‌تپه در  یادداشتی خطاب به محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، نوشته است:"در روزهای اول بدون دلیل یا هیچ حرفی تا سر حد مرگ مرا شکنجه و زیر مشت و لگد گرفتند که تا ۷۲ ساعت در سلولم از جایم نمی‌توانستم تکان بخورم و آنقدر زده بودند که حتی از تاب درد، خوابیدن هم برایم زجز آور بود".

 

بخشی فاش کرده که بر اثر شکنجه در زندان  "دندههایش شکسته" و با گذشت دو ماه از آن روزهای سخت در دنده‌های شکسته، گوش چپ و بیضه‌هایش احساس درد می‌کند.

 

اسماعیل بخشی سپس با بیان اینکه شکنجه‌گران خود را "سربازان گمنام امام زمان می‌نامیدند" می‌گوید:"به بنده و خانم قلیان انواع اقسام فحش‌های رکیک جنسی میدادند."

 

وی در ادامه از جرم دیگر رژیم اسلامی علیه شهروندان ایران پرده برداشته و با تأکید بر "شنود" مکالماتش با اعضای خانواده و همسرش از وزیر اطلاعات رژیم ایران می‌پرسد:"آیا شنود خصوصی‌ترین مکالمات انسان‌ها از نظر اخلاقی، حقوق بشری و دین اسلام رواست؟"

 

بخشی در پایان این یاداشت از وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی برای مناظره در برنامه زنده تلویزیونی دعوت کرده است.

 

اسماعیل بخشی در ۲۷ آبان همراه با ۱۷ کارگر دیگر نیشکر هفت‌تپه بازداشت و پس از حدود چهار هفته به قید وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شد.

 

شایان ذکر است که سپیده قلیان فعال مدنی بازداشت شده در جریان اعتراضات کارگران هفت‌تپه هم روز پنج‌شنبه در یاداشتی اعلام کرده بود که در یکماه بازداشت مداوما به وی اتهاماتی همچون عضویت در گروههای سیاسی زده‌اند. وی از ضرب وشتم و شکنجه‌های روانی بازجویان خبر داده بود.

 

سپیده قلیان روز ٢٧ آبان در تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت و پس از یکماه با قرار وثیقه ۵٠٠ میلیون تومانی آزاد شد.