ق.س.د: در پاسخ به حملات ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش ١٨ مهاجم کشته شدند

ق.س.د با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم حملات ارتش ترک و تبهکاران تحت فرمان اردوغان علی‌رغم اعلام آتش بس خبر داده و می‌گوید که در نتیجه حملات اشغالگران ١٨ مهاجم از پای درآمده‌اند.

   ق.س.د در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ارتش ترک و تبهکارانش با نقض آتش‌بس حملات در سرتاسر مرز گریسپی و سریکانی را بدون وقفه ادامه دادند. نیروهای سوریه دمکراتیک در چهارچوب دفاع مشروع به حملات اشغالگران پاسخ داده‌اند.

   ق.س.د در رابطه با جنگ در سریکانی می‌گوید:

سریکانی

​​​​​​​   تبهکاران با خودروهای زرهی ارتش ترک خواهان کنترل محله‌های این شهر بوده‌اند اما با پاسخ سهمگین مبارزان ما مواجه شده و سه خودرو منهدم شدند. در این درگیری‌ها ١٣ تبهکار کشته و ٣ تبهکار دیگر زخمی شده‌اند. همچنین ارتش ترک در صدد اشغال شهرک زرگانی بود که با پاسخ مبارزانمان مواجه گردید. ارتش ترک در پی درگیری سنگین این شهرک را با هواپیماهای جنگی بمباران کرد و ١٢ رفیقمان و یک غیرنظامی به شهادت رسیدند. ١٢ رفیق دیگر هم زخمی شدند. در روستاهای مناجر و عالیه هم درگیری با تبهکاران رژیم ترک روی داد.

قامشلو

​​​​​​​   ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش شهر قامشلو را هدف آتش توپ و تانک قرار دادند. در حملات مذکور یکی از رفقایمان به شهادت رسید و چهار رفیق زخمی شدند. نیروهای ما به منبع این حمله در پایگاه سیگرکا پاسخ کوبنده‌ای دادند. این پایگاه متحمل زیان فراوانی شد. انبار مهمات دشمن منهدم گشته و تعدادی تروریست و ارتشی دولت ترک کشته شدند.

کوبانی

​​​​​​​   ارتش ترک و تبهکارانش از غروب روز گذشته با استفاده از خودروهای زرهی در صدد نفوذ به مناطق تحت کنترل نیروهای ما برآمدند که با پاسخ شایسته مبارزانمان روبرو شدند. یک خودرو منهدم شد و سرنشینان آن کشته شدند. تبهکاران رژیم ترک در پی ضد حمله نیروهایمان پا به فرار گذاشته و منطقه را ترک کردند. ساعاتی قبل از اعلام آتش بس ارتش ترک با استفاده از هلی‌کوپتر خواستار استقرار تبهکاران در منطقه بود. هلی‌کوپتر مذكور هدف نیروهای ما قرار گرفته و ساقط شد. ٩ ارتشی ترک از جمله دو خلبان و ٧ نظامی ارتش ترک در نتیجه کشته شدند. همچنین لاشه یک خودرو زرهی ارتش ترک در منطقه شیرگراد که دو روز پیش توسط نیروهایمان منهدم شده بود شناسایی شد. در این عملیات پیروزمندانه ۵ تبهکار کشته شدند.

​​​​​​​   در نتیجه درگیری‌های پس از اعلام آتش‌بس دست‌کم ١٨ اشغالگر کشته و تعداد بیشتری زخمی شدند.

​​​​​​​   ١٧ رفیقمان در این مقاومت با قهرمانی جنگنده و به شهادت رسیدند. ٢۵ رفیق زخمی شدند.

​​​​​​​   پس از اعلام آتش‌بس تمام نیروهای ما در تمامی عرصه‌های جنگ در وضعیت دفاع مشروع بسر می‌برند و به حمله دست نزده‌اند. تمام درگیری‌ها در نتیجه حملات ارتش ترک و تبهکارانش به وقوع پیوسته‌اند."