نیروهای آزادیبخش عفرین؛ ١۶ تبهکار در عفرین به هلاکت رسیدند

​​​​​​​نیروهای آزادیبخش عفرین در سالروز آغاز حملات اشغالگرانه رژیم ترک به عفرین سلسله عملیاتی را در مرکز این شهر به انجام رساندند. در این عملیات دهها تبهکار کشته و زخمی شدند

نیروهای آزادیبخش عفرین اعلام کرده است که در ١٨ و ١٩ ژانویه/ ٢٨ و ٢٩ دی‌ ماه در منطقه عفرین به سلسله عملیات گریلایی علیه نظامیان رژیم ترک و تبهکاران آن دست زده‌اند که در نتیجه آنها بیش از ١۶ تبهکار از پای درآمده‌اند.

 

در اطلاعیه نیروهای آزادیبخش عفرین آمده است:"در اولین سالروز حمله دولت غاصب ترک و تبهکارانش به منطقه عفرین، نیروهایمان سلسله عملیاتی را علیه مراکز و مقرهای اشغالگران صورت دادند. در حملات مذکور ١۶ تبهکار کشته شده‌اند."

 

بنا بر اطلاعیه این مرکز مبارزان روز ١٨ ژانویه مقر تبهکاران را در روستای خلتای حومه عفرین هدف قرار داده‌ و در این عملیات دو تبهکار کشته و سه تبهکار دیگر زخمی شده‌اند. در همین روز مبارزان تبهکاران دو گروهک سلطان مراد و جبهه الشامیه را حین جمع‌اوری جنازه کشت‌‌شدگان بار دیگر هدف قرار داده‌اند. در این حمله شش تبهکار در مسیر روستای ترند از پای درآمده‌اند.

 

در همین روز نیروهای آزادیبخش عفرین مقر گروهک فرقه حمزه را در روستای کماره بخش شراوا هدف قرار داده‌اند. در این حمله چهار تبهکار از جمله یکی از سرکردگان تبهکار این گروهک کشته شده و سه تبهکار دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

از سوی دیگر در عملیاتی دیگر در روستاهای مریمین بخش شرا تجمع تبهکاران را هدف قرار دادند. آمار تلفات تبهکاران در این عملیات محرز نشده است.

 

روز شنبه (١٩ ژانویه/٢٩ دی‌ماه مبارزه مقر گروهک فیلق الرحمان را هدف عملیات موفقیت‌آمیز قرار داده‌اند و در این حمله چهار تبهکار کشته و دو تبهکار دیگر زخمی شده‌اند.