ه.پ.گ: تحرکات اشغالگرانه ترکیه بدون نتیجه پایان یافت

ارتش اشغالگر ترکیه تحرکات گسترده‌ای را در بسیاری از مناطق علیه نیروهای گریلا آغاز کرده بود، بدون هیچ دستاوردی مجبور به عقب‌نشینی شد.

مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

"ساعت ٢٣ روز ١۵ سپتامبر (٢۵ شهریور) در ارتفاعات اوا برخا در بخش خیزان استان بدلیس نیروهای ما با کمین‌گذاری دشمن روبرو شده و جنگی در این منطقه روی داد. تحداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است. پس از رهایی نیروهای ما به شیوه‌ای موفقیت‌آمیز ارتش اشغالگر ترک اقدام به مستقر کردن نظامیان خود در ساعت ۶ بامداد روز ١۶ سپتامبر در منطقه و آغاز تحرکات اشغالگرانه کرد. تحرکات دشمن تا ٢١ سپتامبر ادامه یافت و بدون نتیجه به پایان رسید.

روز ٢١ سپتامبر ارتش اشغالگر ترکیه پس از آنکه با هلی‌کوپتر منطقه ناوسر عرصه جودی در استان شرنخ را هدف حمله قرار داد اقدام به پیاده نمودن نظامیان خود با هلی‌کوپتر کرده و تحرکات اشغالگرانه‌ای را آغاز کرد. روز ٢٢ سپتامبر بدون کسب نتیجه عقب‌نشینی کرد.

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک عرصه هفتانین در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. جزئیات این حملات به شرح زیر است:

از ساعت ٢٠ تا ٢١ روز ١۴ سپتامبر اطراف منازل مردم در روستای روسه در عرصه هفتانین و مناطق مابین روستاهای روسه، شودنه و سولاف بمباران شدند. این حملات به مزارع، باغ و خانه‌های روستائیان خسارت وارد کرد.

ساعت ١٢ روز ٢٢ سپتامبر منطقه خانتور در هفتانین نخست با خمپاره و سپس با هلی‌کوپترهای جنگی هدف حملات اشغالگران قرار گرفت. حریق ناشی از این حملات هنوز هم ادامه دارد."