ه.پ.گ درباره‌ی تحرکات اشغالگران اطلاعیه‌ای را منتشر کرد

مرکز خبررسانی ه.پ.گ درباره‌ی تحرکات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه در جنوب کردستان  اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی تحرکات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه در جنوب کردستان  اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " تحرکات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه علیه عرصه‌ی خاکورک در مناطق حفاظتی مدیا ادامه دارد. هواپیماهای جنگنده و بالگردهای نظامی نیروهای اشغالگر در ساعت ۱۹:۴۰ روز ۱۳ ژوئیه / ۲۲ تیر و ساعت ۱ روز ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر  مناطق شهید بریتان، تپه شهید احمد و شکِره سپی را بمباران کردند. پس از بمباران‌ها بالگردهای سیکورسکی نیروهای نظامی را در شکِره سپی و تپه شهید احمد پیاده کرده و این مناطق را اشغال کردند.

  رسانه‌های جنگ ویژه این عملیات را پیروزمندانه خطاب کرده و به تبلیغ برای عملیات دوم پرداخته‌اند. ارتش اشغالگر ترکیه با بکاربستن تمامی تکنولوژی‌های پیشرفته به گونه‌ای بدون وقفه کوهستان‌های کردستان را بمباران می‌کند اما در هر ثانیه‌ای با مقاومت گریلا روبه‌رو می‌شود. هر روزه ضربات مهلکی بر ارتش اشغالگر ترکیه وارد می‌شود اما شکست خود را پنهان کرده و عملیات نظامی جدیدی را اعلام می‌کند. نیروهای اشغالگر با اشغال چند تپه فکر می‌کنند حاکمیت این مناطق را بدست گرفته‌اند اما معلوم است تاثیر نیروهای گریلا در منطقه بیشتر بوده، پاسخی درخور خواهند داد و ضربات مهلکی بر ارتش اشغالگر ترکیه وارد خواهد شد.

  در نتیجه‌ی این حملات آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است.

  در ساعت ۰۰:۳۰ روز ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر هواپیماهای دولت اشغالگر ترکیه منطقه کستا در متینا را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است. "