پیام قدردانی فرماندهی قرارگاه مرکزی به فرماندهی عرصه زاپ

فرماندهی ن.پ.گ در پیامی به فرماندهی عرصه زاپ عملیات روز ١٧ سپتامبر در بخش چلی استان جولمرگ را تبریک گفت.

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ن.پ.گ) در پیامی به فرماندهی عرصه زاپ می‌نویسد:"در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهر رونیا که در عرصه شما ادامه دارد، عملیات روز ١٧ سپتامبر در تپه شهید بلال واقع در بخش چلی استان جولمرگ که با اسلحه‌های فردی و میان‌برد علیه نظامیان دشمن به انجام رسید پیروزمندانه بود."

در ادامه پیام آمده است:"در این عملیات مواضع دشمن و ابزارالات تکنولوژی آنان منهدم شد، اشغالگران به سزای اعمالشان رسیدند و حملات سنگین پس از این عملیات خنثی گردید. سپس با تحت نظر قرار دادن تحرکات دشمن و تکنیک تله انفجاری عملیاتی خلاقانه به انجام رسید. این مورد نمونه عملی تلفیق تاکتیک غنی و خلاقانه گریلاهای مدرنیته دمکراتیک می‌‌باشد.

بر مبنای خط گریلای مدرن مرحله تازه مواضع دشمن منهدم شد و سپس با تاکتیک مین‌های جاسازی شده ضربات مهلکی بر دشمن وارد گشت، تعداد زیادی اشغالگر به سزای عملشان رسیدند. ما به فرماندهی و رفقای مبارز که در این عملیات پیروزمندانه شرکت کردند، تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت داریم.

در این راستا به شما و تمامی نیروهای عرصه زاپ با روحیه «زمان آزادی فرا رسیده است» درود می‌فرستیم و برای همه آرزوی موفقیت داریم."