یگان انتقامی مسئولیت عملیات جزیر را بر عهده گرفت

یگان انتقامی شهید روکن هُسر اعلام کرد، روز ۱۱ ژوئیه / ۲۰ تیر علیه نیروهای پلیس و نگهبانان عملیات تله انفجاری به انجام رسانده‌اند.

  یگان انتقامی شهید روکن هُسر اعلام کرد، روز ۱۱ ژوئیه / ۲۰ تیر در جزیر واقع در شرنخ علیه نیروهای پلیس و نگهبانان عملیات تله انفجاری به انجام رسانده‌اند. در اطلاعیه‌ی منتشر شده از سوی این یگان آمده است، در نتیجه‌ی عملیات انجام شده در میدان جمهوریت واقع در دورتیول ۲ پلیس کشته و ۹ تن زخمی شدند.

  در بیانیه یگان انتقامی شهید روکن هوسر آمده است، " روز ۱۱ ژوئیه یگان انتقامی شهید روکن هُسر در میدان جمهوریت واقع در دورتیول در جزیر بوتان عملیاتی انفجاری به انجام رساندند. در این عملیات ۲ پلیس کشته و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۴ تن از آن‌ها وخیم است.

  اشخاصی که با دشمنان همکاری می‌کنند هدف ما قرار می‌گیرند. این عملیات علیه نیروهای پلیس دولت اشغالگر ترکیه انجام شده است. کسانیکه به خلق خویش خیانت کرده‌اند بایستی بهای این خیانت را نیز بپردازند. دشمن با راهکارهای بدور از اخلاق به خلقمان حمله می‌کند. نگهبان‌ها و جاسوسانی که با دولت همکاری می‌کنند و اعضای آ.ک.پ هدف ما قرار خواهند گرفت. در جزیر بوتان و در شهرهای دیگر کردستان عملیات‌هایمان علیه اشغالگر و خائنین ادامه خواهد داشت.

  رسانه‌های ترکیه اعلام کرده‌اند، در این عملیات یک شخص غیرنظامی کشته شده است. این اخبار در چهارچوب جنگ ویژه منتشر شده و اخبار کذب هستند. تمامی کسانیکه در این مکان گرد هم آمده بودند، عضو نیروهای پلیس و نگهبان بودند. یگانمان برای جلوگیری از آسیب رساندن به شهروندان بسیار حساس عمل نمود. خلق میهن دوست کردستان بایستی از مراکز و مکان‌های پلیس و نگهبان‌ها دور شوند. بایستی خلقمان به هیچ وجه با نگهبان‌ها، جاسوسان و اعضای آ.ک.پ ارتباط نداشته باشند. نگهبانان نیز بایستی از خیانت دست بردارند در غیر این صورت در آینده هدف نیروهایمان قرار خواهند گرفت."