تجاوز یک گروهبان تُرک به دو کودک دختر در شهر وان

یک سرباز ارتش فاشیست ترک با نام طالب.ک در شهر وان با اتهام تجاوز به دو کودک دختر که دانش‌آموز مدرسه‌ی ابتدایی هستند، دستگیر شده است.

یک گروهبان ارتش اشغالگر ترک با نام طالب.ک که در وان در حال انجام وظیفه بود، به دو کودک دختر دانش‌آموز ابتدایی که آنها را سوار خودرو خود کرده بود، تجاوز نمود.

طالب.ک این دو کودک دانش‌آموز را با خودروی خود به خانه‌اش برده و آنها را با خوراندن مواد مخدر بیهوش کرده است. پس از مدتی، زمانی که کودکان هوشیاری خود را به دست می‌آورند، فرار کرده و به مدرسه‌ی خود می‌روند.

یکی از دوستان این دو دانش‌آموز مسئله را فهمیده و با معلم مشاور خود در میان می‌گذارد. با تلاش معلم کودکان آنچه را که بر سرشان آمده با وی در میان می‌گذارند و می‌گویند که این گروهبان به آنها تجاوز کرده است.

این دو کودک می‌گویند که این گروهبان مدتی پیش با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و در روز حادثه آنها را به خانه‌ی خود برده و سپس با دادن مواد مخدر آنها را بیهوش کرده و دست به تجاوز و خشونت علیه آنها زده است.

آنها همچنین گفتند که طالب.ک از آشپزخانه برای آنها الکل آورده و پس از خوردن الکل بیهوش شده‌اند و زمانیکه به هوش آمده‌اند، دیده‌اند که برهنه هستند و لباس‌های آنها را از تنشان در آورده است.

کودکان از این گروهبان ارتش ترکیه شکایت کرده و طالب.ک بازداشت شده است.