«عملیات انتقامی» گریلاهای کوردستان در سرحد

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علیه نظامیان درواز مرزی گورجوبولاک عملیاتی انتقامی و نوین را به انجام رسانده‌اند. در این عملیات به دو خودرو زرهی از نوع کبرا، یک خیمه و دو سنگر اشغالگر حمله شده است.

اطلاعیه ه.پ.گ به این شرح است:

"ساعت ١٩ روز ١٣ مه نیروهای ما در چارچوب کارزار «روز روزِ آزادیست علیه اشغالگران درواز مرزی گورجوبولاک در منطقه گلیداغ عرصه سرحد عملیاتی پیروزمندانه را به انجام رساندند. در این عملیات از دو جهت به دو خودرو نوع کبرا و دو موضع اشغالگران حمله شد. نخست یک خودرو کبرا منهدم شد و اشغالگران داخل آن کشته شدند، همیچنین به خودرو دیگر کبرا زیان وارد شده و دو سنگر دیگر هدف حمله قرار گرفتند. اشغالگران که متحمل ضربه شده بودند بسوی خیمه پا به فرار گذاشتند، سپس این خیمه نیز منهدم شد و شمار زیادی از اشغالگران کشته شدند.

دولت اشغالگر ترک اعلام کرد که در این عملیات یک اشغالگر به نام ولی کابالای کشته شده است، اما واقعیت این است که شمار زیادی اشغالگر در این عملیات کشته شده‌اند. یک خودرو زرهی کبرا و یک خیمه به تمامی منهدم شدند، به یک خودرو دیگر کبرا ضربه وارد شده و دو سنگر نیز هدف حمله قرار گرفتند.

این عملیات در انتقام رفقای زن به انجام رسید که روز ٢٩ آوریل در ایالت آمَد به شهادت رسیده بودند.

ساعت ١٠ روز ١۴ مه اشغالگران تلاش نمودند در منطقه زندوره عرصه متینا بسوی روستای آسوری و کیسته پیشروی کنند. نیروهای ما اشغالگران را هدف قرار دادند و جنگ در این منطقه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

پس از کسب جزئیات بیشتر در این باره، آن را به اطلاع خلقمان و افکار عمومی می‌رسانیم.

از ساعت ٢٢:٠٠ الی ٠٠:٣٠ روز ١٣ مه مناطق شوکه، مروانوس و مام رشو در عرصه آواشین هدف حمله هلی‌کوپترهای جنگنده قرار گرفتند و سپس با هلی‌کوپتر سیکورسکی اقدام به هلی‌برد اشغالگران در این مناطق کردند."